Klaudia Wójcik
Client Success Specialist klaudia.wojcik@marketingmatch.plAktualnie jestem w trakcie studiów magisterskich na kierunku zarządzanie ze specjalizacją w marketingu.
W pracy cechuję się dokładnością i zaangażowaniem, a powierzone mi obowiązki zawsze staram się wykonywać na 110%. Jako Client Success Specialist mogę łączyć zainteresowanie marketingiem oraz zarządzaniem projektami z kompleksową obsługą klienta.
W wolnym czasie uwielbiam czytać książki - od kryminałów, przez romanse, aż po tematykę samorozwoju. Oprócz tego lubię dobre seriale, różne aktywności sportowe, a czasem również maluję. Jestem fanką wszelkich gatunków muzyki - od indie popu po rocka. Bardzo cenię sobie kontakt z naturą i zwierzętami, dlatego kocham wypady na wieś czy do lasu.

Powiązane wpisy na blogu
- 30 października 2023Jak skutecznie zarządzać wykluczeniami w kampaniach reklamowych w Meta Ads?
- 12 października 2022Co to jest LCP (Largest Contentful Paint) i jakie ma znaczenie dla SEO?
- 1 października 2020Nowa funkcjonalność Linkbuildingowa w Ahrefsie – Link Opportunities
- 28 października 2019Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania Wideo
- 25 października 2019Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania Gmail
- 23 października 2019Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Sieć wyszukiwania
- 22 października 2019Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania SMART