Instagram Ads
Kampanie w social mediach cieszą się wielkim zainteresowaniem wśród marek, które chcą budować duże zasięgi i sprzedaż oraz kreować swój wizerunek w sposób konsekwentny i przynoszący realne zyski.
Instagram jest platformą, którą co miesiąc odwiedza co najmniej miliard osób z całego świata. Chcesz, aby reklama Twojego produktu lub usługi znalazła się bezpośrednio w newsfeedzie lub stories potencjalnego klienta? Wtedy na pewno nie pozostanie niezauważona. Sprawdź, na czym polega kampania Instagram Ads!
Szukasz agencji SEM?
Więcej informacji
-
Czym jest reklama na Instagramie?
Reklama na Instagramie może obejmować kilka różnych formatów: sponsorowany post, film, reklama karuzelowa, stories, rolka, wideo typu in-stream (live), sklep na Instagramie. Najważniejszym elementem podczas planowania kampanii na Instagramie jest opracowanie strategii, która przyniesie pożądane efekty. To zadanie warto zostawić profesjonalnej agencji, która dostosuje środki do oczekiwanych celów.
Instagram pozwala na szczegółowe targetowanie kampanii oraz dobranie odpowiedniej akcji do danej reklamy np. przekierowanie na stronę www, czy przekierowanie do profilu, by klient mógł go zaobserwować.
Istnieje również możliwość prowadzenia kampanii na Instagramie za pomocą Managera Reklam. Jednym z większych plusów tego rozwiązania jest zebranie w jednym miejscu wszystkich możliwości reklamowych do wykorzystania zarówno na Instagramie, jak i w ramach Facebook Ads.
-
Ile kosztuje reklama na Instagramie?
To ile wydasz na kampanię na Instagramie, zależy od wielu czynników. Ważny jest zdrowy rozsądek i odpowiednia strategia, która sprawi, że koszty związane z Instagram Ads zwrócą Ci się z nawiązką w postaci zaangażowanych i konwertujących klientów. Jednakże, aby to osiągnąć, potrzebujesz dobrze dobrać target do swoich treści i zrozumieć jakie oczekiwania ma wobec marki Twoja grupa docelowa. Koszty za zakup mogą rozkładać się różnie w zależności od tego, w jaką grupę i formaty reklamowe celujesz.
Działania reklamowe na Instagramie można z powodzeniem nazwać jednym z ważniejszych elementów udanej kampanii reklamowej. Oczywiście każda kampania powinna być uszyta pod konkretnego klienta i jego potrzeby, gdyż tylko skoordynowane i dobrze zaplanowane działania mają szansę przyczynić się do sukcesu. Zwracając się o pomoc do specjalistów, możesz by pewien, że każdy krok będzie odpowiednio zaplanowany i zoptymalizowany, tak, byś zyskał jak najwięcej.
-
Kampanie na Instagramie – dlaczego warto?
Odpowiedź jest jedna! Platforma Instagram to pewnik, jeśli chodzi o zasięg i zaangażowanie potencjalnych klientów. Ludzie spędzają na tym portalu średnio 28 min. dziennie, a nowych użytkowników wciąż przybywa. Jeżeli tylko dobrze przemyślisz swoje cele biznesowe oraz to, na jakiej grupie docelowej chcesz się skupić, jesteś bardzo blisko sukcesu. Współpracując z agencją marketingową, którą charakteryzuje profesjonalne podejście i inteligentnie planowanie, na pewno wspólnie ustalicie działania, które podniosą sprzedaż i widoczność Twojej marki. Wykorzystaj Instagram Ads jako kolejny kanał sprzedażowy, który przyniesie Twojej firmie realne zyski.