Bing Ads
Wyszukiwarka Bing od koncernu Microsoft, na pewno charakteryzuje się chwytliwą nazwą, ale daleko jej do giganta, czyli Google (92% udziału w rynku wyszukiwarek). Czy jednak to powinno zniechęcać?
Rozbudowany i skuteczny system reklamowy Bing Ads pozwala wyświetlić reklamę przy 3-8% wyszukiwań w Polsce. Udziały wyszukiwarki Bing na poziomie 2-3% globalnych użytkowników Internetu to nadal spora liczba ludzi, do których można kierować reklamy. Zaplanuj z nami kampanię w Bing Ads (Microsoft advertising) już dzisiaj!
Szukasz agencji SEM?
Więcej informacji
-
Jakie są plusy systemu reklamowego Bing Ads?
Podczas planowania kampanii reklamowej w wyszukiwarce Bing, warto wziąć pod uwagę czynnik konkurencji — istnieje możliwość pojawienia się z reklamą w przestrzeni, która nie jest na ogół pierwszym wyborem marketerów, a więc mamy większą szansę dotarcia do wartościowego dla nas klienta. Niszowość wyszukiwarki od Microsoftu może więc być w tym wypadku plusem.
Warto przyjrzeć się statystykom, które ujawniają, kim są użytkownicy wyszukiwarki Bing, wywodzącej się z Microsoft Search Network (a więc nasi potencjalni klienci):
- 73% użytkowników ma mniej niż 45 lat,
- 34% internautów ukończyło studia,
- 34% użytkowników ma dochód gospodarstwa domowego w górnych 25%,
- największą część użytkowników stanowią mieszkańcy USA i Chin.
-
Czym wyróżnia się reklama Bing?
Jakie jeszcze są plusy Microsoft advertising? Przede wszystkim – wygoda! Nie musisz tworzyć kampanii od nowa – możesz wykorzystać istniejącą już kampanię Google Ads, gdyż system Microsoft pozwala na przenoszenie kampanii.
Warto zwrócić też uwagę na cenę pojedynczego kliknięcia (CPC) – są to obecnie stosunkowo niskie koszty w porównaniu do Google Ads przez wzgląd na obecność mniejszej ilości konkurencji w tym kanale.
Zwróć również uwagę na unikalne sposoby targetowania reklamy Bing (np. wybór zawodu na podstawie profilu LinkedIn).
-
Formaty reklam w Bing Ads
Bing Ads oferuje bardzo podobne usługi i formaty reklamowe, co Google Ads. Dodatkowo, jak wspomniano wcześniej, możesz przenieść swoje kampanie z Google do Bing, więc pracochłonność całego projektu będzie niewielka.
Dostępne formaty reklam w Bing Ads:
- reklamy tekstowe,
- reklamy display,
- elastyczne reklamy w wyszukiwarce,
- dynamiczne reklamy wyszukiwania,
- kampanie produktowe,
- remarketing.
-
Dla kogo kampanie Bing Ads?
Kampanie Microsoft advertising sprawdzą się dla każdego klienta e-commerce, który poszukuje sprawdzonych i łatwych do wprowadzenia rozwiązań. Warto również wspomnieć o wyróżnikach, które sprawiają, że kampanie Microsoft Bing Ads prowadzą do pozyskania unikalnych klientów, a są to np.:
- użytkownicy przeglądający sieć na komputerach firmowych z ograniczeniem dostępu do oprogramowania spoza domeny Miscrosoft,
- osoby nieposługujące się sprawnie Internetem.
Dzięki tym informacjom można zarekomendować, by reklamy w ramach Bing Ads kierować do klientów z sektora B2B lub starszej grupy docelowej.
Warto również skorzystać z możliwości dotarcia do użytkowników z USA i Chin, które na pewno zainteresują wielu inwestorów, planujących ekspansję tamtejszych rynków.
-
Dlaczego warto zainwestować w Microsoft Ads?
Dlatego, że reklama Bing Ads się opłaca! Za tym twierdzeniem przypominamy argumenty, które wymieniliśmy wyżej:
- niszowa przestrzeń o małej konkurencyjności,
- nowość na polskim rynku
- zazwyczaj niższe CPC niż w Google Ads,
- możliwość nietypowego targetowania i zdobywania nieoczywistych rynków,
- wielość formatów reklamowych.
Warto przyjrzeć się temu typowi kampanii już teraz! Możesz ją wdrożyć razem z nami!