Bing Ads

Bing Ads

Wyszukiwarka Bing od koncernu Microsoft, na pewno charakteryzuje się chwytliwą nazwą, ale daleko jej do giganta, czyli Google (92% udziału w rynku wyszukiwarek). Czy jednak to powinno zniechęcać?

Rozbudowany i skuteczny system reklamowy Bing Ads pozwala wyświetlić reklamę przy 3-8% wyszukiwań w Polsce. Udziały wyszukiwarki Bing na poziomie 2-3% globalnych użytkowników Internetu to nadal spora liczba ludzi, do których można kierować reklamy. Zaplanuj z nami kampanię w Bing Ads (Microsoft advertising) już dzisiaj!

Szukasz agencji SEM?

Więcej informacji

  • Jakie są plusy systemu reklamowego Bing Ads?

    Podczas planowania kampanii reklamowej w wyszukiwarce Bing, warto wziąć pod uwagę czynnik konkurencji — istnieje możliwość pojawienia się z reklamą w przestrzeni, która nie jest na ogół pierwszym wyborem marketerów, a więc mamy większą szansę dotarcia do wartościowego dla nas klienta. Niszowość wyszukiwarki od Microsoftu może więc być w tym wypadku plusem.

    Warto przyjrzeć się statystykom, które ujawniają, kim są użytkownicy wyszukiwarki Bing, wywodzącej się z Microsoft Search Network (a więc nasi potencjalni klienci):

    • 73% użytkowników ma mniej niż 45 lat,
    • 34% internautów ukończyło studia,
    • 34% użytkowników ma dochód gospodarstwa domowego w górnych 25%,
    • największą część użytkowników stanowią mieszkańcy USA i Chin.
  • Czym wyróżnia się reklama Bing?

    Jakie jeszcze są plusy Microsoft advertising? Przede wszystkim – wygoda! Nie musisz tworzyć kampanii od nowa – możesz wykorzystać istniejącą już kampanię Google Ads, gdyż system Microsoft pozwala na przenoszenie kampanii.

    Warto zwrócić też uwagę na cenę pojedynczego kliknięcia (CPC) – są to obecnie stosunkowo niskie koszty w porównaniu do Google Ads przez wzgląd na obecność mniejszej ilości konkurencji w tym kanale.

    Zwróć również uwagę na unikalne sposoby targetowania reklamy Bing (np. wybór zawodu na podstawie profilu LinkedIn).

  • Formaty reklam w Bing Ads

    Bing Ads oferuje bardzo podobne usługi i formaty reklamowe, co Google Ads. Dodatkowo, jak wspomniano wcześniej, możesz przenieść swoje kampanie z Google do Bing, więc pracochłonność całego projektu będzie niewielka.

    Dostępne formaty reklam w Bing Ads:

    • reklamy tekstowe,
    • reklamy display,
    • elastyczne reklamy w wyszukiwarce,
    • dynamiczne reklamy wyszukiwania,
    • kampanie produktowe,
    • remarketing.
  • Dla kogo kampanie Bing Ads?

    Kampanie Microsoft advertising sprawdzą się dla każdego klienta e-commerce, który poszukuje sprawdzonych i łatwych do wprowadzenia rozwiązań. Warto również wspomnieć o wyróżnikach, które sprawiają, że kampanie Microsoft Bing Ads prowadzą do pozyskania unikalnych klientów, a są to np.:

    • użytkownicy przeglądający sieć na komputerach firmowych z ograniczeniem dostępu do oprogramowania spoza domeny Miscrosoft,
    • osoby nieposługujące się sprawnie Internetem.

    Dzięki tym informacjom można zarekomendować, by reklamy w ramach Bing Ads kierować do klientów z sektora B2B lub starszej grupy docelowej.

    Warto również skorzystać z możliwości dotarcia do użytkowników z USA i Chin, które na pewno zainteresują wielu inwestorów, planujących ekspansję tamtejszych rynków.

  • Dlaczego warto zainwestować w Microsoft Ads?

    Dlatego, że reklama Bing Ads się opłaca! Za tym twierdzeniem przypominamy argumenty, które wymieniliśmy wyżej:

    • niszowa przestrzeń o małej konkurencyjności,
    • nowość na polskim rynku
    • zazwyczaj niższe CPC niż w Google Ads,
    • możliwość nietypowego targetowania i zdobywania nieoczywistych rynków,
    • wielość formatów reklamowych.

    Warto przyjrzeć się temu typowi kampanii już teraz! Możesz ją wdrożyć razem z nami!

Masz pytania dotyczące oferowanych przez nas usług?

Pozostałe usługi z zakresu SEM