Zwiększenie przychodów o 171% w 1,5 roku dzięki Google Ads? To możliwe!
Horseway to rodzinny sklep jeździecki znajdujący się w Warszawie oraz sklep internetowy działający na terenie całej Polski. Celem firmy jest pomoc miłośnikom koni w wyborze najlepszego sprzętu jeździeckiego i produktów do pielęgnacji koni. Sklep Horseway jako jeden z największych sklepów jeździeckich w Warszawie stanowi ważny punkt na mapie dla amatorów jazdy konnej.
Sprawdź, jak możemy rozwinąć Twój marketing.
Wyzwania na starcie
- Błędy w strukturze konta Istnienie zbieżnych ze sobą kampanii, które nie były scalone, istnienie grup reklam nieprzynoszących żadnych kliknięć od wielu lat, brak kampanii Smart Shoppingowych.
- Błędne ustawienia kampanii Nieaktywne listy odbiorców, błędne ustawienia strategii ustalania stawek.
- Błędy na poziomie reklam Błędy w rozszerzeniach reklam, nie w każdej grupie reklam znajdowały się elastyczne reklamy tekstowe, nie wszędzie zostały wdrożone rozszerzenia.
- Słowa kluczowe Złe dopasowania słów kluczowych w grupach reklam, słowa kluczowe bez potencjału sprzedażowego, powielone słowa kluczowe między kampaniami, brak wykluczeń, ogólne frazy w dopasowaniu przybliżonym.
- Reklamy produktowe Źle zaimplementowany tag remarketingowy, brak zbieżności danych w pikselu remarketingowym z danymi umieszczonymi w feedzie produktowym
Strategia działania
-
Nasze działania
Audyt SEM – dokument z kompleksową analizą struktury konta reklamowego, istniejącymi na nim błędami i rekomendacjami.
Konfiguracja analityki – wdrożenie modułu e-commerce i celów, list remarketingowych, wykluczenie niektórych witryn odsyłających.
Wdrożenie rekomendacji z audytu SEM – rozpoczęcie procedury naprawczej konta Google Ads. Wdrożenie rekomendacji z audytu konta reklamowego.
Optymalizacja i testy – optymalizacja kampanii w celu poprawienia wskaźnika ROAS. Testowanie i weryfikowanie wyników nowych kampanii.
Stała kampania PPC – celem stałej kampanii PPC (Google Ads) jest bezpośrednie zwiększenie sprzedaży produktów na stronie klienta.
-
Stała kampania Google Ads
Smart Bidding – ustalanie stawek za interakcję z reklamą w oparciu o uczenie się maszynowe algorytmów reklamowych.
Skalowanie – zwiększanie budżetów reklamowych dla kampanii osiągających bardzo satysfakcjonujące zwroty z inwestycji w reklamę.
Własny CSS – własna porównywarka cen pozwalająca zredukować koszt pojedynczego kliknięcia w reklamę w sieci produktowej Google
Segmentacja kampanii – wyodrębnienie kilku różnych kampanii smart shopping ze względu na kategorie produktów.
Efekty działań po póltora roku współpracy
Audyt przejmowanego przez nas konta reklamowego pozwolił wyodrębnić szczegółowy plan optymalizacji oparty o już zgromadzone dane. Na jego podstawie wprowadziliśmy odpowiednią architekturę nowego konta, która w połączeniu z kampaniami inteligentnymi przyczyniła się do zwiększenia przychodów o 172%, intensyfikacji zwrotu z inwestycji na reklamę o +167% oraz zwielokrotnienie liczby transakcji o 84%.
- +172% Efektem półtora rocznej kampanii PPC był wzrost przychodów miesięcznych sklepu o 172%.
- +84% Przez 1,5 roku zwiększono liczbę transakcji realizowanych miesięcznie w sklepie online o 84%.
- +167% Zwrot inwestycji na reklamę wzrósł 1,6 x krotnie od momentu rozpoczęcia działań PPC.
- -45% Koszt pozyskania jednego klienta z reklam Google Ads przez półtora roku zmniejszył się blisko o połowę.