Marketing Match

25 stycznia 2021
iOS 14 kontra Facebook Ads – co zmieni się w Twoich reklamach?
Przerażenie? Panika? Niepokój? Strach? Zmiany dotyczące zbierania i przetwarzania danych ogłoszony przez firmę Apple wprowadziły w konsternację marketerów zajmujących się reklamami na platformie Facebook Ads. Na czym polega zmiana? Czy jest się czym martwić? Jak uporać się z tymi zmianami? Wszystkie potrzebne informacje znajdziesz w poniższym wpisie[…]
In SEM

20 stycznia 2021
Meta description – co to jest, jak je tworzyć?
Dosyć dużo słyszy się o tym, że Google nie uznaje meta description za czynnik, który bezpośrednio wpływa na ranking strony. Czy poświęcanie czasu na optymalizację tego tagu ma więc jakikolwiek sens z punktu widzenia SEO? Zdecydowanie. W tym artykule postaram się odpowiedzieć na kluczowe pytania dotyczące meta[…]
In SEO
by Olga Zboina

10 stycznia 2021
Nagłówki HTML – jak z nich korzystać?
Spis treści: Czym są nagłówki HTML? Nagłówki HTML to graficznie wyróżnione fragmenty tekstu, służące do podkreślenia jego poszczególnych składowych, a także podziału tekstu za pomocą tytułów i śródtytułów, co pozwala na jego uporządkowanie i ustrukturyzowanie. Na stronach internetowych możemy wykorzystywać sześć rodzajów nagłówków, zaczynając od najważniejszego nagłówka[…]
In SEO

29 grudnia 2020
5 kroków do zbudowania partnerskiej relacji z Klientem
Account executive – to osoba zatrudniona na tym stanowisku na co dzień reprezentuje agencję w kontaktach z klientem. Jednym z jego zadań jest przekazywanie informacji pomiędzy nim a specjalistami przydzielonymi do pracy nad danym projektem. Innym – budowanie partnerskiej relacji z klientem. Jak efektywnie realizować założenia kampanii[…]
In Inne

6 listopada 2020
Jak zadbać o SEO w kontekście Black Friday?
Okres jesienny przyzwyczaił nas do świetnych okazji zakupowych. Jednymi z najpopularniejszych i zdecydowanie najhuczniejszych z nich są Black Friday oraz Cyber Monday, które od paru lat są chętnie obchodzone również w Polsce. Przygotowania do promocji i widoczności oferty swojego sklepu internetowego z okazji Black Friday i Cyber[…]
In SEO

1 października 2020
Nowa funkcjonalność Linkbuildingowa w Ahrefsie – Link Opportunities
W ostatnim czasie niezastąpiony Ahrefs (o którym więcej znajdziesz tutaj) wypuścił zestaw narzędzi dedykowanych do optymalizacji serwisów internetowych pod kątem SEO Ahrefs Webmaster Tools. W podstawowy zakres funkcji tych narzędzi wchodzi monitoring serwisu, skanowanie backlinków oraz poszukiwanie nowych fraz kluczowych, przydatnych dla naszej witryny. Ahrefs Webmaster Tools[…]
In SEO

25 czerwca 2020
Google Chrome z mechanizmem blokady zasobożernych reklam
Zwiększenie wydajności, przyśpieszenie i poprawa komfortu użytkowania to kierunek w którym dąży się obecnie w każdym aspekcie. Ma to miejsce także w sieci reklamowej. Agresywne, ciężkie banery reklamowe stoją w opozycji do tego podejścia, dlatego w Google Chrome powstał mechanizm, który ma ukrócić wydajnościową samowolę. Jakie zmiany[…]

22 maja 2020
Kampania Discovery Ads w Google (nowość)
Personalizacja to kierunek, w którym Google sukcesywnie podąża wraz z kolejnymi zmianami. Nowości w ofercie reklamowej potwierdzają ten trend. Wraz z Gallery Ads, o którym już pisaliśmy, pojawiła się inna nowinka – Kampanie Discovery. Dlaczego są warte uwagi i co powinniśmy o nich wiedzieć? Na początku był[…]

28 kwietnia 2020
Wizytówka Google Moja Firma – jak promować firmę na rynku lokalnym?
Jeden z najbardziej znanych cytatów dotyczących branży marketingowej brzmi: „Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do pięknej dziewczyny po ciemku, nikt poza nami nie wie, co robimy”. W tej krótkiej, ale bardzo syntetycznej myśli Stuarta Hendersona mieści się obraz tego, czym dokładnie jest wizytówka w[…]
In SEO

7 lutego 2020
Rozszerzenia reklam w Google Ads
Czym są rozszerzenia w reklamach Google Ads? Rozszerzenia w reklamach Google Ads są dodatkowymi informacjami/elementami, które wyświetlają się pod naszą reklamą w sieci wyszukiwania i w sieci reklamowej. Tym samym, zajmowana przez nas przestrzeń reklamowa powiększa się, a współczynnik kliknięć reklamy wzrasta. Dzięki rozszerzeniom reklam w prosty[…]
In SEM