Analityka internetowa
Analityka internetowa powinna być integralną częścią prowadzenia jakichkolwiek działań reklamowych online. Bez poprawnego mierzenia zachowań użytkowników w serwisie niemożliwa jest wiarygodna ocena jakości pozyskiwanego ruchu, a co za tym idzie, niemożliwe jest podejmowanie właściwych decyzji biznesowych dotyczących inwestycji w poszczególne kanały marketingowe.
Dzięki poprawnej konfiguracji narzędzi analitycznych, wśród których najpopularniejszym jest Google Analytics, możliwe jest ścisłe monitorowanie ogromnej ilości statystyk, takich jak średni czas spędzany na stronie przez użytkowników, średnia liczba przeglądanych podstron, liczba i wartość dokonywanych transakcji, liczba wypełnionych formularzy, czy też inne niestandardowe metryki (np. % przescrollowanej treści na danej podstronie).
Szukasz agencji SEM?
Więcej informacji
-
Rola agencji w obszarze analityki
Jako agencja SEM przykładamy dużą wagę do tego, aby nasi klienci czerpali pełną wiedzę z prowadzonych działań marketingowych. Dlatego zawsze w ramach naszych działań pomagamy poprawnie skonfigurować narzędzia Google Analytics i Google Tag Manager, dbamy o kompletność zbieranych danych, a także stale je analizujemy, aby dostarczać klientom wartościowych wniosków i rekomendacji niezbędnych do prowadzenia efektywnego marketingu online. Dodatkowo zawsze służymy wsparciem szkoleniowym w zakresie korzystania z Google Analytics – zależy nam, aby nasi klienci coraz lepiej rozumieli swój biznes online, co zazwyczaj owocuje długoterminową współpracą.