SEM

Działania w zakresie SEM

Linki sponsorowane Google AdWords (Google Ads), kampanie zasięgowe i remarketing w sieci reklamowej Google oraz Facebook Ads.

Kampanie AdWords (Google Ads)

Wyszukiwarka jest nieodłącznym elementem codziennego surfowania po sieci, dlatego tak ważne jest zadbanie o odpowiednią widoczność marki i treści z nią związanych w Google, tak by mogły bezpośrednio trafić do zainteresowanych odbiorców. Z pomocą przychodzą tutaj kampanie Google Ads (AdWords), które są doskonałym sposobem na szybkie zbudowanie obecności serwisu w wyszukiwarce Google.

Kampanie GDN

Google Display Network, w skrócie GDN, to globalna sieć reklamowa umożliwiająca bardzo szerokie dotarcie z przekazem reklamowym dzięki wyświetlaniu reklamy tekstowej i graficznej m.in. na witrynach www, podczas oglądania filmów w serwisie YouTube, w usłudze Gmail czy wielu innych, również mobilnych formatach reklamowych.

Remarketing

Remarketing to sposób prowadzenia działań reklamowych w sieci, skierowanych jedynie do osób, które wcześniej przynajmniej raz odwiedziły daną witrynę www. Dzięki mechanizmowi opartemu o działanie plików cookies, system określa zainteresowanie danym produktem, marką czy usługą, a następnie kieruje do nich konkretny przekaz marketingowy.

Reklama na Youtube

Serwis, który dla wielu osób staje się substytutem telewizji, cieszy się popularnością we wszystkich grupach odbiorców, dzięki czemu stał się efektywnym medium w dotarciu do potencjalnych klientów.

Reklama na Gmail

Sieć produktów Google oferuje wiele możliwości reklamy, w zależności od potrzeb oraz oczekiwań klienta. Jednym ze sposobów subtelnego i skutecznego dotarcia z komunikatem reklamowym są maile sponsorowane w ramach Gmail Sponsored Promotions.

Reklama mobilna

Wg badań obecnie w Polsce 62% użytkowników telefonów komórkowych korzysta ze smartfona. Ponadto, za sprawą wciąż rozbudowywanej i udoskonalanej funkcjonalności urządzenia, jest ono aktywnie wykorzystywane przez konsumentów w ciągu całego dnia. Reklama mobilna wyświetlana w wyszukiwarce, aplikacjach i na przeglądanych stronach internetowych jest doskonałym nośnikiem reklamowym, którego nie ogranicza czas ani lokalizacja.

Google Shopping

Zakupy Google to zupełnie oddzielna przestrzeń promocyjna udostępniona reklamodawcom w wyszukiwarce Google. Ten format reklamy skierowany jest przede wszystkim do właścicieli sklepów internetowych. Google Shopping działa na zasadzie porównywarki cenowej, wyświetlając użytkownikom sponsorowane oferty produktowe zgodne z zapytaniem wpisanym w wyszukiwarkę.

Facebook Ads

Facebook zrewolucjonizował sieci społecznościowe, tworząc najpopularniejsze medium na świecie do kontaktów międzyludzkich. Obecnie serwis wraz z należącymi do niego aplikacjami – Messengerem, WhatsAppem i Instagramem utrzymuje się na topowych pozycjach pod kątem liczby użytkowników. Tak duża społeczność to doskonała przestrzeń do prowadzenie skutecznych działań reklamowych.

Analityka internetowa

Analityka internetowa powinna być integralną częścią prowadzenia jakichkolwiek działań reklamowych online. Bez poprawnego mierzenia zachowań użytkowników w serwisie niemożliwa jest wiarygodna ocena jakości pozyskiwanego ruchu, a co za tym idzie, niemożliwe jest podejmowanie właściwych decyzji biznesowych dotyczących inwestycji w poszczególne kanały marketingowe.

Opinie naszych klientów

Masz pytania dotyczące oferowanych przez nas usług? Skontaktuj się z nami!