Content Marketing
Content marketing to tak naprawdę działania komunikacyjne polegające na tworzeniu i publikowaniu ciekawych, a przede wszystkim angażujących treści.
Ich celem jest dotarcie do określonej grupy konsumentów z wartościowym przekazem, który w naturalny sposób interesuje, przyciąga i pozostaje w sercach i głowach odbiorców. Dlatego tak ważne jest, aby działania content marketingowe w internecie były szyte na miarę i prowadzone na jak najwyższym poziomie.
Szukasz agencji SEO?
Więcej informacji
-
Jakie są typy treści w content marketingu?
Wraz z rozwojem narzędzi i formatów digitalowych, rozwiązania content marketingowe nie ograniczają się jedynie do promocji artykułów sponsorowanych zawierających słowa kluczowe, jak jest to często rozumiane. Typy treści content marketingowych dają bardzo szeroki wachlarz możliwości. Oprócz najbardziej popularnych tekstów w formie artykułów, warto zwrócić uwagę na takie formaty jak poradniki, treści video, testy konsumenckie, infografiki czy ebooki.
-
Content marketing w ujęciu pozycjonowania
Działania z zakresu content marketing doskonale wpisują się w strategię pozycjonowania, gdyż jednym z najważniejszych aspektów wykorzystywania narzędzi content marketingu w trakcie kampanii jest pozyskiwanie wartościowych linków z tematycznych i dobrych jakościowo serwisów. Zarówno standardowe publikacje, jak i te na dużych, rozpoznawalnych serwisach sprawiają, że pozycja danej witryny w wynikach wyszukiwania naturalnie rośnie poprzez poprawę profilu linków. Dlatego wszystkie treści generowane o marce i przez markę muszą być wartościowe – to zapewnia nośność medialną i często pozwala na pozyskiwanie naturalnych linków prowadzących do serwisu.