Zakładanym finalnym efektem pozycjonowania jest zwiększenie jakościowego ruchu organicznego z wyszukiwarki i zrealizowanie postawionych celów biznesowych.
Zmiany związane z organicznymi wynikami wyszukiwania Google są bardzo częste, a ostatnie z nich szczególnie skupiają się na interpretacji treści i wyszukiwaniu semantycznym.
tworzenie działającej strony internetowej to nie wszystko. Aby spełniała ona wszelkie wymogi związane z wydajnością, szybkością i widocznością w środowisku Google należy ją jeszcze optymalizować.
To usługa polegająca na zbadaniu wszelkich linków zewnętrznych prowadzących do serwisu. Mają one znaczący wpływ na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania.
Działania SEO i e-PR doskonale się tym zakresie uzupełniają. Odpowiednio wykorzystane materiały zewnętrzne mogą przyczynić się do ciągłego zwiększania widoczności pozycjonowanego serwisu.
Usługa polegająca na kompleksowej analizie serwisu pod kątem optymalizacji SEO, a jej celem jest opracowanie szczegółowego dokumentu z zaleceniami dotyczącymi badanej strony.