SEO Copywriting

SEO Copywriting

Zmiany związane z organicznymi wynikami wyszukiwania Google są bardzo częste, a ostatnie z nich szczególnie skupiają się na interpretacji treści i wyszukiwaniu semantycznym. Dlatego jedynie oryginalne, angażujące – a przede wszystkim – zoptymalizowane i rozbudowane treści serwisu mają szansę na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania.

Tworzenie zoptymalizowanych treści, czyli SEO copywriting to jeden z kluczowych elementów, niezbędnych do zdobywania widoczności w Google, bez którego nie może obejść się żadna kampania pozycjonowania.

Szukasz agencji SEO?

Więcej informacji

  • Jak przebiega tworzenie treści przyjaznych robotom Google?

    Proces tworzenia treści zawsze zaczyna się od identyfikacji wszystkich słów kluczowych kontekstowo związanych z opisywanym zagadnieniem, a następnie ich analizy pod kątem potencjału i trafności. Dzięki temu możliwe jest określenie docelowego kształtu tekstu, w tym podziału na oddzielne sekcje tematyczne, czy też rekomendacje dotyczące rozbicia danego zagadnienia na większą liczbę tekstów, które możliwie w pełni pokryją je w oczach Google, a jednocześnie będą konkretnie odpowiadały na zapytania użytkowników.
    W procesie tworzenia zoptymalizowanych tekstów nie można zapominać również o innych istotnych elementach, takich jak odpowiednie tytuły i śródtytuły, poprawne linkowanie wewnętrzne prowadzące do powiązanych materiałów w serwisie, jak również metaznaczniki <title> oraz description.

  • Jakie narzędzia warto wykorzystać w trakcie pisania?

    SEO copywriting i szukanie odpowiednich fraz kluczowych ułatwiają również zewnętrzne narzędzia. Tu warto wyróżnić przede wszystkim Planer Słów Kluczowych Google Ads, który jest oficjalnym narzędziem i obecnie prezentuje najbardziej wiarygodne dane dotyczące potencjału poszczególnych słów kluczowych w wyszukiwarce Google. Dobrym rozwiązaniem jest również skorzystanie z narzędzia Google Trends, które pokazuje aktualne zainteresowanie użytkowników konkretnymi zagadnieniami w podziale na region, miasto czy czas zapytań.
    Warto również wspomnieć o innych narzędziach bazujących na danych pochodzących z Planera – na wyróżnienie zasługuje chociażby baza słów kluczowych Ahrefs, czy też dodatkowe narzędzia oferowane przez Senuto (np. generator fraz będących pytaniami). Niezwykle użytecznym narzędziem jest również Surfer.

  • Jak możemy pomóc?

    Zajmujemy się kompleksową obsługą firm w zakresie SEO copywritingu. Nasi specjaliści chętnie pomogą w poszukiwaniu pomysłów na popularne treści oraz stworzą plan przyszłych publikacji. Realizujemy zlecenia na teksty SEO oraz oferujemy pomoc w regularnym rozwijaniu warstwy tekstowej pozycjonowanych serwisów.

    W razie pytań służymy pomocą. Zapraszamy do kontaktu!

  • Jak wykorzystać blog firmowy do zwiększania widoczności?

    Blog firmowy to jedno ze sztandarowych narzędzi inbound marketingu, a zarazem doskonały kanał promocji produktów firmowych czy usług. Aby w pełni wykorzystać wszystkie możliwości narzędzia, trzeba przede wszystkim zwrócić uwagę na jakość zamieszczanych tam treści oraz odpowiednią optymalizację pod kątem danego zagadnienia i powiązanych z nim słów kluczowych. Ich określenie, a następnie prawidłowe wykorzystanie sprawi, że działania SEO przyniosą pożądane efekty.
    W prowadzonych przez nas kampaniach pozycjonowania niemal zawsze rekomendujemy utworzenie odpowiedniego działu blogowego lub poradnikowego, w którym znajdą się wpisy na temat popularnych i często wyszukiwanych zagadnień ściśle powiązanych z interesującą nas grupą docelową. Dzięki temu zwiększana jest ogólna widoczność serwisu na frazy z zakresu long tail – również te, które nie są bezpośrednio powiązane z brandem klienta, dzięki czemu serwis zostanie odwiedzony również przez osoby, które do tej pory go nie kojarzyły.
    Chcesz wykorzystać narzędzia content marketingu do promocji swojej strony? Zapraszamy do kontaktu!

Masz pytania dotyczące oferowanych przez nas usług?

Pozostałe usługi z zakresu SEO