SEO Copywriting
Zmiany związane z organicznymi wynikami wyszukiwania Google są bardzo częste, a ostatnie z nich szczególnie skupiają się na interpretacji treści i wyszukiwaniu semantycznym. Dlatego jedynie oryginalne, angażujące – a przede wszystkim – zoptymalizowane i rozbudowane treści serwisu mają szansę na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania.
Tworzenie zoptymalizowanych treści, czyli SEO copywriting to jeden z kluczowych elementów, niezbędnych do zdobywania widoczności w Google, bez którego nie może obejść się żadna kampania pozycjonowania.
Szukasz agencji SEO?
Więcej informacji
-
Jak przebiega tworzenie treści przyjaznych robotom Google?
Proces tworzenia treści zawsze zaczyna się od identyfikacji wszystkich słów kluczowych kontekstowo związanych z opisywanym zagadnieniem, a następnie ich analizy pod kątem potencjału i trafności. Dzięki temu możliwe jest określenie docelowego kształtu tekstu, w tym podziału na oddzielne sekcje tematyczne, czy też rekomendacje dotyczące rozbicia danego zagadnienia na większą liczbę tekstów, które możliwie w pełni pokryją je w oczach Google, a jednocześnie będą konkretnie odpowiadały na zapytania użytkowników.
W procesie tworzenia zoptymalizowanych tekstów nie można zapominać również o innych istotnych elementach, takich jak odpowiednie tytuły i śródtytuły, poprawne linkowanie wewnętrzne prowadzące do powiązanych materiałów w serwisie, jak również metaznaczniki <title> oraz description. -
Jakie narzędzia warto wykorzystać w trakcie pisania?
SEO copywriting i szukanie odpowiednich fraz kluczowych ułatwiają również zewnętrzne narzędzia. Tu warto wyróżnić przede wszystkim Planer Słów Kluczowych Google Ads, który jest oficjalnym narzędziem i obecnie prezentuje najbardziej wiarygodne dane dotyczące potencjału poszczególnych słów kluczowych w wyszukiwarce Google. Dobrym rozwiązaniem jest również skorzystanie z narzędzia Google Trends, które pokazuje aktualne zainteresowanie użytkowników konkretnymi zagadnieniami w podziale na region, miasto czy czas zapytań.
Warto również wspomnieć o innych narzędziach bazujących na danych pochodzących z Planera – na wyróżnienie zasługuje chociażby baza słów kluczowych Ahrefs, czy też dodatkowe narzędzia oferowane przez Senuto (np. generator fraz będących pytaniami). Niezwykle użytecznym narzędziem jest również Surfer. -
Jak możemy pomóc?
Zajmujemy się kompleksową obsługą firm w zakresie SEO copywritingu. Nasi specjaliści chętnie pomogą w poszukiwaniu pomysłów na popularne treści oraz stworzą plan przyszłych publikacji. Realizujemy zlecenia na teksty SEO oraz oferujemy pomoc w regularnym rozwijaniu warstwy tekstowej pozycjonowanych serwisów.
W razie pytań służymy pomocą. Zapraszamy do kontaktu!
-
Jak wykorzystać blog firmowy do zwiększania widoczności?
Blog firmowy to jedno ze sztandarowych narzędzi inbound marketingu, a zarazem doskonały kanał promocji produktów firmowych czy usług. Aby w pełni wykorzystać wszystkie możliwości narzędzia, trzeba przede wszystkim zwrócić uwagę na jakość zamieszczanych tam treści oraz odpowiednią optymalizację pod kątem danego zagadnienia i powiązanych z nim słów kluczowych. Ich określenie, a następnie prawidłowe wykorzystanie sprawi, że działania SEO przyniosą pożądane efekty.
W prowadzonych przez nas kampaniach pozycjonowania niemal zawsze rekomendujemy utworzenie odpowiedniego działu blogowego lub poradnikowego, w którym znajdą się wpisy na temat popularnych i często wyszukiwanych zagadnień ściśle powiązanych z interesującą nas grupą docelową. Dzięki temu zwiększana jest ogólna widoczność serwisu na frazy z zakresu long tail – również te, które nie są bezpośrednio powiązane z brandem klienta, dzięki czemu serwis zostanie odwiedzony również przez osoby, które do tej pory go nie kojarzyły.
Chcesz wykorzystać narzędzia content marketingu do promocji swojej strony? Zapraszamy do kontaktu!