Discovery Ads
Reklama displayowa to rodzaj reklamy w postaci graficznej (np. w postaci bannera). Stanowi ona szeroko znany i stosowany sposób na promocję marki w Internecie, służący do stymulowania sprzedaży i zwiększania rozpoznawalności brandu.
Warto w tym przypadku zainteresować się ofertą Discovery Ads, która wykorzystuje przestrzeń dla reklamodawców w ramach sieci Google Display Network. Istotnymi zaletami tego formatu reklamowego jest olbrzymi zasięg i możliwość precyzyjnego dobrania celu kampanii. Do wyboru klienta w ramach Discovery Ads pozostają dwie formy reklamowe (statyczna oraz karuzelowa). Dowiedz się więcej, w jaki sposób wykorzystać tę reklamę i zyskać świetne efekty w postaci zwiększenia konwersji i/lub sprzedaży na Twojej witrynie!
Szukasz agencji SEM?
Więcej informacji
-
Czym są reklamy Discovery?
Reklamy Discovery pojawiają się: w YouTube (strona główna oraz sekcja „Obejrzyj więcej”, na Gmailu (sekcja „Oferty i społeczności”) oraz w sieci Google Discover dostępnej w aplikacji Google, w przeglądarce urządzenia mobilnego z systemem Android oraz na niektórych urządzeniach elektronicznych po przesunięciu ekranu głównego w prawo. Reklamy w Google Discover mają postać spersonalizowanego newsfeedu, dopasowanego do danego użytkownika na podstawie algorytmu jego aktywności w obrębie całego systemu Google. Kafelki przyjmują formę bannerów graficznych, które umożliwiają podjęcie interakcji (call to action) i przenoszą użytkownika na podlinkowaną pod kartę stronę.
-
Jakie możliwości dają Discovery Ads?
Dobrze przemyślana i zaplanowana strategia kampanii Discovery Ads daje możliwość:
- zbudowania potężnego zasięgu i podniesienia świadomości klientów na temat marki,
- format świetnie sprawdzi się w przypadku firm, które chcą dotrzeć remarketingowo do odbiorców, którzy znają już daną markę – warto im o sobie przypomnieć w nowym miejscu i nowoczesnej formie,
- takie rozwiązanie sprawdzi się również dla przedsiębiorstw, które chcą zwiększyć liczbę konwersji, np. wykonanych połączeń, sprzedaży, czy wizyt na danej witrynie.
Dodatkową zaletą Discovery Ads jest to, że proponuje ona dwa formaty reklamowe: statyczną reklamę podobną do elastycznej reklamy display oraz niedostępną dla żadnej innej kampanii Google Ads reklamę karuzelową.
Ważne, by pamiętać o wysokiej jakości grafik i o fakcie, że koniecznie muszą być one pozbawione tekstu. Dopasowanie ich do odgórnych specyfikacji narzuconych przez Google jest obligatoryjne. W innym wypadku reklama może nie zostać opublikowana. -
Zalety Discovery Ads
Niekwestionowanymi zaletami Discovery Ads jest sposób optymalizowania reklam oparty o smart bidding. Do wyboru użytkownika jest maksymalizacja liczby konwersji lub ustalenie docelowego CPA. Nie sposób pominąć też tego, że usługa pozwala na publikacje w jednych z najczęściej używanych w sieci portali (YouTube, Gmail).
Oprócz tego, że możliwości zasięgowe sięgają miliarda osób, reklama Discovery Ads pozwala na szczegółowe targetowanie. Zastosowanie tego formatu ma realną szansę wpłynąć na liczbę konwersji i zwiększenie świadomości odbiorców na temat marki.
Kampania Discovery działa za pomocą sztucznej inteligencji, która dobiera treści do danego użytkownika w ten sposób, by potencjalny klient był możliwie jak najbardziej zainteresowany daną ofertą. Oferta wydaje się idealna dla osób, które są w stanie zaufać nowym technologiom i algorytmowi w kwestii prowadzenia kampanii.
-
Szerokie możliwości targetowania Discovery Ads
Discovery Ads pozwalają na wybór grupy docelowej według:
- danych demograficznych, takich jak: wiek, płeć, wykształcenie,
- kategorii odbiorców na rynku, np. osoby kupujące nieruchomości, zainteresowane kupnem samochodu, etc.,
- zdarzeń z życia, np. zmiana pracy, ślub,
- zainteresowań,
- remarketingu,
- można też ustalić indywidualne targetowanie niestandardowe.
Jesteśmy certyfikowanym partnerem Google
Od 5 lat uczestniczymy w programie partnerskim Google, co zaowocowało licznymi certyfikatami w następujących obszarach:
- 7 certyfikowanych specjalistów z reklamy w sieci wyszukiwania
- 8 certyfikowanych specjalistów z reklamy w sieci reklamowej
- 6 certyfikowanych specjalistów z reklamy produktowej