Jak zwiększyć globalne przychody w branży fashion o 89%

Jak zwiększyć globalne przychody w branży fashion o 89%

Marka L37 to ręcznie robione damskie buty i torebki projektowane w Polsce przez doświadczony zespół. Wszystkie buty produkowane są przez wyselekcjonowanych dostawców, którzy podzielają wartości takie jak: najwyższa jakość, poszanowanie praw pracowników, ochrona środowiska, transparentność. Większość produkcji odbywa się w Częstochowie w rodzinnej manufakturze, pozostała część jest produkowana poza Polską w sprawdzonych fabrykach. Buty L37 powstają ze skór naturalnych z największą dbałością o każdy szczegół. Kolekcje łączą ze sobą najwyższą jakość materiałów, tradycyjne techniki wyrobu oraz wyraziste wzornictwo.

Sprawdź, co możemy zrobić dla Ciebie!

Wyzwania na starcie
  • Rebranding Decyzja klienta o rebrandingu – zmiana nazwy z “Loft37” na “L37” – konieczność budowania brand awareness od podstaw.
  • Nieuporządkowany feed produktowy Problemy z katalogiem związane z bardzo dużą liczbą produktów oraz brakującymi informacjami w pliku produktowym.
  • Brak historii konwersji Konieczność założenia nowych kont reklamowych oraz budowania historii konwersji od początku.
  • Konkurencja Prowadzenie działań marketingowych przez inne platformy e-commerce, które oferują produkty marki L37.
  • Nieskonfigurowana analityka Konieczność wdrożenia narzędzi analitycznych od podstaw oraz odpowiedniej konfiguracji analityki.
  • Problemy z rejestracją konwersji Podwójne zliczanie zakupów związane z rozwiązaniami wdrożonymi na stronie www.

Strategia działania

  • Nasze działania

    Konfiguracja analityki – wdrożenie modułu e-commerce i celów, list remarketingowych, wykluczenie odpowiednich witryn odsyłających.

    Wdrożenie kampanii PPC – wykorzystanie środowisk Google Ads i Facebook Ads do prowadzenia działań reklamowych.

    Rozszerzanie działań – testowanie szerokiej gamy rozwiązań i sprawdzanie nowych elementów, aż do utworzenia rozbudowanej, ugruntowanej struktury kampanii.

    Optymalizacja kampanii – stały monitoring kampanii pod względem technicznym, identyfikowanie obszarów wymagających optymalizacji i wzmacnianie najlepiej performujących elementów.

  • Kampania PPC

    Model AIDA – dotarcie do użytkowników znajdujących się na wszystkich czterech etapach lejka zakupowego.

    Smart Bidding – ustalanie stawek za interakcję z reklamą w oparciu o uczenie się maszynowe algorytmów reklamowych.

    Atrybucja Data Driven – najbardziej zaawansowany sposób przypisywania zakupów poszczególnym kampaniom reklamowym.

    Własny CSS – własna porównywarka cen pozwalająca zredukować koszt pojedynczego kliknięcia w reklamę w sieci produktowej Google.

    Fragmentaryzacja – rozdzielenie kampanii emitowanych na Facebooku od tych wyświetlanych na Instagramie.

    Lookalike – docieranie do użytkowników podobnych do tych, którzy już dokonali zakupu.

    Testy A/B – testowanie różnych strategii ustalania stawek, formatów reklamowych, jak i samych reklam.

    Skalowanie – zwiększanie budżetów reklamowych dla kampanii osiągających bardzo satysfakcjonujące zwroty z inwestycji w reklamę.

Efekty działań po 3 latach współpracy

Przemyślana strategia oraz otwarta komunikacja pomiędzy klientem a agencją sprawiają, że działania są dostosowane do potrzeb i skuteczne – co ma odzwierciedlenie w wynikach. W trakcie współpracy udało się stworzyć optymalną, rozbudowaną strukturę kampanii PPC, co pozwoliło znacznie zwiększyć miesięczną liczbę transakcji oraz wartość przychodów.

Sprzedaż w serwisie (globalna)

  • +146% Współczynnik zakupu wzrósł w tym czasie o 146%.
  • +88% Liczba transakcji realizowanych miesięcznie w sklepie online wzrosła o prawie 90%.
  • +89% Udało się osiągnąć wzrost przychodów miesięcznych sklepu o prawie 90%.

Sprzedaż w serwisie (PPC)

  • -78% Koszt pozyskania jednego klienta z reklam PPC zmniejszył się o 78%.
  • +322% Zwrot inwestycji na reklamę wzrósł o ponad 320%.
  • +858% Współczynnik zakupu wzrósł w tym czasie o prawie 860%.
  • +1591% O prawie 1600% wzrosła liczba transakcji realizowanych miesięcznie w sklepie online.

Szukasz agencji SEM?