Jak zwiększyć globalne przychody w branży fashion o 89%
Marka L37 to ręcznie robione damskie buty i torebki projektowane w Polsce przez doświadczony zespół. Wszystkie buty produkowane są przez wyselekcjonowanych dostawców, którzy podzielają wartości takie jak: najwyższa jakość, poszanowanie praw pracowników, ochrona środowiska, transparentność. Większość produkcji odbywa się w Częstochowie w rodzinnej manufakturze, pozostała część jest produkowana poza Polską w sprawdzonych fabrykach. Buty L37 powstają ze skór naturalnych z największą dbałością o każdy szczegół. Kolekcje łączą ze sobą najwyższą jakość materiałów, tradycyjne techniki wyrobu oraz wyraziste wzornictwo.
Sprawdź, jak możemy rozwinąć Twój marketing.
- Rebranding Decyzja klienta o rebrandingu – zmiana nazwy z “Loft37” na “L37” – konieczność budowania brand awareness od podstaw.
- Nieuporządkowany feed produktowy Problemy z katalogiem związane z bardzo dużą liczbą produktów oraz brakującymi informacjami w pliku produktowym.
- Brak historii konwersji Konieczność założenia nowych kont reklamowych oraz budowania historii konwersji od początku.
- Konkurencja Prowadzenie działań marketingowych przez inne platformy e-commerce, które oferują produkty marki L37.
- Nieskonfigurowana analityka Konieczność wdrożenia narzędzi analitycznych od podstaw oraz odpowiedniej konfiguracji analityki.
- Problemy z rejestracją konwersji Podwójne zliczanie zakupów związane z rozwiązaniami wdrożonymi na stronie www.
Strategia działania
-
Nasze działania
Konfiguracja analityki – wdrożenie modułu e-commerce i celów, list remarketingowych, wykluczenie odpowiednich witryn odsyłających.
Wdrożenie kampanii PPC – wykorzystanie środowisk Google Ads i Facebook Ads do prowadzenia działań reklamowych.
Rozszerzanie działań – testowanie szerokiej gamy rozwiązań i sprawdzanie nowych elementów, aż do utworzenia rozbudowanej, ugruntowanej struktury kampanii.
Optymalizacja kampanii – stały monitoring kampanii pod względem technicznym, identyfikowanie obszarów wymagających optymalizacji i wzmacnianie najlepiej performujących elementów.
-
Kampania PPC
Model AIDA – dotarcie do użytkowników znajdujących się na wszystkich czterech etapach lejka zakupowego.
Smart Bidding – ustalanie stawek za interakcję z reklamą w oparciu o uczenie się maszynowe algorytmów reklamowych.
Atrybucja Data Driven – najbardziej zaawansowany sposób przypisywania zakupów poszczególnym kampaniom reklamowym.
Własny CSS – własna porównywarka cen pozwalająca zredukować koszt pojedynczego kliknięcia w reklamę w sieci produktowej Google.
Fragmentaryzacja – rozdzielenie kampanii emitowanych na Facebooku od tych wyświetlanych na Instagramie.
Lookalike – docieranie do użytkowników podobnych do tych, którzy już dokonali zakupu.
Testy A/B – testowanie różnych strategii ustalania stawek, formatów reklamowych, jak i samych reklam.
Skalowanie – zwiększanie budżetów reklamowych dla kampanii osiągających bardzo satysfakcjonujące zwroty z inwestycji w reklamę.
Efekty działań po 3 latach współpracy
Przemyślana strategia oraz otwarta komunikacja pomiędzy klientem a agencją sprawiają, że działania są dostosowane do potrzeb i skuteczne – co ma odzwierciedlenie w wynikach. W trakcie współpracy udało się stworzyć optymalną, rozbudowaną strukturę kampanii PPC, co pozwoliło znacznie zwiększyć miesięczną liczbę transakcji oraz wartość przychodów.
Sprzedaż w serwisie (globalna)
- +146% Współczynnik zakupu wzrósł w tym czasie o 146%.
- +88% Liczba transakcji realizowanych miesięcznie w sklepie online wzrosła o prawie 90%.
- +89% Udało się osiągnąć wzrost przychodów miesięcznych sklepu o prawie 90%.
Sprzedaż w serwisie (PPC)
- -78% Koszt pozyskania jednego klienta z reklam PPC zmniejszył się o 78%.
- +322% Zwrot inwestycji na reklamę wzrósł o ponad 320%.
- +858% Współczynnik zakupu wzrósł w tym czasie o prawie 860%.
- +1591% O prawie 1600% wzrosła liczba transakcji realizowanych miesięcznie w sklepie online.