Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA)
Przekonaj się, jak wykorzystanie sztucznej inteligencji w połączeniu z doświadczeniem naszych specjalistów może zapewnić Twojej marce widoczność i zasięg, o jakich marzysz. Dzięki DSA Twoje reklamy pojawiają się tam, gdzie są najbardziej potrzebne, w odpowiednim momencie i kontekście, zapewniając przyciąganie uwagi i generowanie ruchu. Pozwól nam prowadzić Twoją firmę ku sukcesowi dzięki skutecznemu marketingowi internetowemu!

Zapytaj naszego eksperta

- 8 lat obecność na rynku
- 3 osoby Nad każdym projektem pracuje zespół składający się min. z trzech specjalistów
- Ekspertyza Nasza agencja gromadzi zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem
- Skuteczność Kliknij i sprawdź nasze PPC case study!
Czym jest DSA?
Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (DSA) to zaawansowane narzędzie oferowane przez Google Ads, dzięki któremu możesz tworzyć trafne reklamy w szybki i prosty sposób. Jest to świetne rozwiązanie szczególnie dla właścicieli rozbudowanych witryn lub sklepów internetowych z szerokim asortymentem, gdyż system samodzielnie generuje wyniki reklamowe, bazując na zawartości strony. Automatyczny proces tworzenia i dopasowania reklam do specyficznych zapytań wyszukiwania pozwala na skuteczne docieranie do odbiorców z indywidualnie dobranymi przekazami.
Dzięki DSA reklamy są zawsze trafne, a dodatkowo mogą uzupełniać luki kampanii bazujących na manualnie wyselekcjonowanych słowach kluczowych. Jest to zdecydowanie największy atut kampanii DSA – zdolność do generowania reklam na podstawie zapytań użytkowników, które mogłyby zostać pominięte w tradycyjnych kampaniach reklamowych. Działa to na zasadzie inteligentnej maszyny: Google analizuje Twoją stronę, interpretuje jej zawartość, szukając słów kluczowych, które pojawiły się w zapytaniu użytkownika, a następnie na podstawie tego generuje nagłówki i link docelowy reklamy, starając się jak najlepiej odpowiedzieć na zapytanie użytkownika. Taką kreację wystarczy uzupełnić o tekst reklamy, a następnie system tworzy i wyświetla odpowiednio dopasowane treści dla każdego indywidualnego zapytania w wyszukiwarce. Dzięki temu DSA pomagają zwiększyć zasięg Twojej marki, przyciągać większą ilość jakościowego ruchu na stronę i optymalizować efektywność Twoich działań marketingowych.
- Automatyzacja DSA automatycznie generują nagłówki i strony docelowe, eliminując konieczność ręcznego tworzenia indywidualnych reklam dla każdego produktu lub usługi.
- Poszerzony zasięg DSA są w stanie docierać do szerokiego grona potencjalnych klientów, które mogłyby zostać pominięte w tradycyjnych kampaniach reklamowych.
- Precyzyjne targetowanie Dzięki zaawansowanym algorytmom Google, reklamy są precyzyjnie dopasowywane do konkretnych zapytań użytkowników.
- Oszczędność czasu Wykorzystanie DSA pozwala na zaoszczędzenie cennego czasu, który można przeznaczyć na inne aspekty promocji firmy.
- Zwiększenie widoczności DSA pomagają zwiększyć widoczność Twojej marki w wynikach wyszukiwania, podnosząc szanse na przyciągnięcie nowych klientów.
-
Sklepy internetowe, które oferują szeroki asortyment produktów
-
Firmy z różnorodnymi usługami, szczególnie te, które często aktualizują swoją ofertę
-
Firmy z dynamicznie zmieniającym się asortymentem
-
Firmy, które chcą zwiększyć sprzedaż
Ile kosztuje i co wpływa na cenę kampanii DSA?
Cena za kliknięcie (CPC)
Im większą stawkę za kliknięcie jesteśmy w stanie zaoferować, tym wyższa jest szansa na wygranie aukcji z konkurencją. Należy przy tym pamiętać, że im większa konkurencja, tym wyższy może być koszt.
Czas trwania kampanii
Dłuższe kampanie są zwykle bardziej efektywne, gdyż mogą przynieść lepsze rezultaty dzięki możliwości optymalizacji.
Branża
Koszty kampanii mogą zależeć od specyfiki danej branży. W niektórych sektorach (np.: Dom i Ogród, IT, Zdrowie) koszt za kliknięcie bywa wyższy.
Jakość reklamy
Wysoki Quality Score, uzyskany dzięki atrakcyjności reklamy czy jakości strony docelowej może obniżyć koszt za kliknięcie.
Praca specjalisty obsługującego DSA
Obejmuje zarządzanie dynamicznymi reklamami w wyszukiwarce poprzez m.in.: stworzenie strategii, konfigurację i optymalizację kampanii, analizowanie danych i monitorowanie wyników kampanii.
Jaki jest orientacyjny miesięczny koszt prowadzenia DSA?
Miesięczny koszt DSA składa się z dwóch elementów: opłaty za reklamę oraz opłaty za obsługę kampanii przez firmę Marketing Match.
Minimalny budżet mediowy | 1 000 zł netto |
Optymalny budżet mediowy | 10 000 zł netto |
Koszt obsługi kampanii | min. 20% kosztu emisji reklam, ale nie mniej niż 2000 zł netto/msc |
Chciałbyś porozmawiać o usłudze DSA dla Twojego sklepu internetowego?
