Marketing Match

13 listopada 2019
Czym jest Google Ads?
Czym jest Google Ads? Google Ads jest systemem reklamowym umożliwiającym reklamodawcy dotarcie z przekazem reklamowym poprzez kanały, które są własnością firmy Google, (sieć wyszukiwania Google, sieć reklamowa Google, YouTube), do użytkowników Internetu będących w grupie docelowej reklamodawcy. W kanałach tych możemy skorzystać z następujących typów kampanii reklamowych,[…]
In SEM

29 października 2019
Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania promująca aplikacje
Czym jest kampania promująca aplikacje? Kampania promująca aplikacje pozwala nam dotrzeć do użytkowników mobilnych, którym chcemy zaprezentować naszą aplikację. Reklamę możemy wyświetlać w usługach Google, takich jak Google Play, w witrynie YouTube, w sieci reklamowej Google, AdMob, na stronach partnerów w sieci wyszukiwania oraz na stronach innych[…]
In SEM

28 października 2019
Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania Wideo
Czym jest kampania wideo? Kampania wideo posiada reklamy w formie wideo (krótszego lub dłuższego), które wyświetlają się w serwisie YouTube, aplikacji i witrynach partnerów (In-Stream, wideo Discovery). Istnieje też możliwość wybrania typu reklam, które będą wyświetlać się tylko na urządzeniach mobilnych, w aplikacjach i serwisach partnerów, lecz[…]
In SEM

27 października 2019
Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Inteligentna kampania produktowa (Smart Shopping)
Czym jest inteligentna kampania produktowa (Smart Shopping)? Smart Shopping jest zautomatyzowaną kampanią produktową, w przeciwieństwie do standardowej kampanii produktowej PLA. Inteligentna kampania produktowa pełni również rolę remarketingową. Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Inteligentna kampania produktowa (Smart Shopping), tworzenie pierwszej kampanii Tworzenie naszej pierwszej inteligentnej[…]
In SEM

26 października 2019
Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Standardowa kampania produktowa PLA (Product Listing Ads)
Czym jest kampania produktowa (Shoppingowa)? Kampania produktowa (shoppingowa) to reklamy w formie zdjęć, z nazwą i ceną, które wyświetlają nam się podczas wyszukiwania danego produktu. Kampanie produktowe możemy podzielić na standardową kampanię produktową i inteligentną kampanię produktową (Smart Shopping), która jest zautomatyzowana. Smart shopping pełni również rolę[…]
In SEM

25 października 2019
Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Sieć reklamowa GDN (Google Display Network) – Kampania Gmail
Czym jest kampania Gmail w sieci reklamowej GDN (Google Display Network)? Reklamy Google w sieci reklamowej dają nam możliwość wykorzystania systemu pocztowego Gmail do wyświetlania naszych reklam. Każdy użytkownik internetowej skrzynki pocztowej od Google będzie wchodził w skład osób, do których możemy kierować nasze reklamy. Reklama Gmail[…]
In SEM

24 października 2019
Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Sieć reklamowa GDN (Google Display Network) – Kampania standardowa
Czym jest kampania w sieci reklamowej GDN (Google Display Network)? Sieć reklamowa Google (GDN) to sieć stron należących do Google, takich jak YouTube, Blogger czy Gmail, aplikacji mobilnych, sieć partnerów wyszukiwania – stron, które posiadają zaimplementowaną wyszukiwarkę Google – oraz witryn uczestniczących w systemie AdSense, który pozwala[…]
In SEM

23 października 2019
Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Sieć wyszukiwania
Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Czym jest kampania w sieci wyszukiwania? Reklamy zawarte w kampanii skierowanej na sieć reklamową będą wyświetlać się użytkownikom podczas uzyskiwania wyników przeprowadzonych przez nich wyszukiwań za pomocą fraz kluczowych. Jeżeli użytkownik użyje frazy kluczowej tożsamej z frazami, które wprowadzimy[…]
In SEM

22 października 2019
Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania SMART
Czym jest kampania SMART? Kampania SMART (inteligentna) pozwala nam w prosty i szybki sposób utworzyć swoją kampanię w sieci wyszukiwania. Nie jest ona jednak polecana ze względu na małe możliwości ustawień i optymalizacji. Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania SMART, tworzenie pierwszej kampanii Chcąc[…]
In SEM

9 września 2019
9 sposobów na obniżenie kosztów w Google Ads
Google Ads – Sposoby na obniżenie kosztów w kampaniach Google Ads Podczas prowadzenia działań w ekosystemie Google Ads nastawieni jesteśmy na wykonanie przez użytkowników Internetu ustalonych przez nas czynności powodujących konwersje, których pozyskanie przybliża nas do osiągnięcia założonego celu, jakim może być np. określona miesięczna sprzedaż, ilość[…]
In SEM