10 listopada 2021 15 minut czytania Bartłomiej Giedyk

Instagram Reels – wszystko, co trzeba wiedzieć o Insta Rolkach

Dostępne od niedawna Insta Rolki to odpowiedź Instagrama na cieszącego się coraz większą popularnością TikToka. Jak się jednak okazuje – pragnąc wyprzedzić konkurencję, Instagram wprowadza znacznie więcej udogodnień. Jakich? W poniższym poradniku wyjaśniamy, czym są Instagram Reels oraz do czego mogą się one przydać. Podpowiadamy również, jak ich używać oraz, czym różnią się od TikToków. Zapraszamy do lektury!

Z tego artykułu dowiesz się, że:

  • Insta Rolki to nowość od Instagrama, która umożliwia publikowanie kilkudziesięciu sekundowych treści podobnych do tych, które znane nam są z TikToka. W przeciwieństwie do nich pozwalają jednak na znacznie wiecej.
  • Instagram Reels to nie to samo co InstaStories – sprawdź, czym się różnią.
  • Insta Rolki skutecznie przyciągają uwagę nowych obserwatorów, co wpływa na rozpoznawalność marki oraz budowanie jej wizerunku. To z kolei przekłada się na wzrost przychodów firmy. Ponadto zachęcają one użytkowników Instagrama do podjęcia działań w profilu, który udostępnia rolki.
  • Stworzoną Insta Rolkę można poddać wideo edycji – np. przyspieszeniu, dodaniu efektów wizualnych, audio itp.
  • Instagram Collabs to narzędzie, które umożliwia użytkownikom Instagrama tworzenie treści we współpracy z innymi Instagramerami8 w oraz ich wyświetlane w profilu otagowanej osoby3.

Spis treści

  1. Czym są Instagram Reels (Insta Rolki)?
  2. Czym różnią się Instagram Reels od InstaStories?
  3. Na jakich urządzeniach mobilnych działa Instagram Reels?
  4. Gdzie wyświetlają się Insta Rolki?
  5. Gdzie po raz pierwszy uruchomiono Instagram Reels?
  6. Od kiedy Insta Rolki działają w Polsce?
  7. Jak zrobić Instagram Reels (Insta Rolki)?
  8. Jak opublikować Reels na Instagramie?
  9. Czym jest Instagram Collabs?
  10. Czym różni się Instagram Reels od TikToka?
  11. Jak pobrać lub zapisać Instagram Reels?
  12. Dlaczego nie mam Reels (rolek) na Instagramie?
  13. Jak działa algorytm Instagram Reels, czyli jak wypromować swoją Insta Rolkę?
  14. Jak ocenić skuteczność Instagram Reels?
  15. Jakich treści nie tworzyć w ramach Insta Rolek wg samego Instagrama?
  16. Dlaczego warto nagrywać Instagram Reels?
  17. Czy można wyświetlać reklamę w Instagram Reels?

Insta Rolki (ang. Insta Reels) to nowość, z której od niedawna mogą korzystać użytkownicy Instagrama. To również odpowiedź serwisu na cieszącego się coraz większą popularnością TikToka. Czym są zatem Insta Rolki? To zupełnie nowy kanał publikacji treści na Instagramie2, który podobnie jak TikTok, czy Shorts w serwisie YouTube, pozwala na publikację kilkudziesięciosekundowych klipów. W odróżnieniu od nich Insta Reels działają jednak nieco inaczej. Mogą mieć do 60 sekund długości oraz pozwalają użytkownikom Instagrama na wykorzystania własnego dźwięku lub gotowego audio, które pochodzi z innych nagrań3. Na tym jednak jeszcze nie koniec – poza standardowymi narzędziami (np. do odliczania, czy edycji prędkości wideo), oferują one znacznie więcej1, o czym zresztą opowiemy poniżej.

Insta Reels przez wielu użytkowników często porównywane są z InstaStories, co jest błędem. Oba te kanały publikacji znacznie się bowiem od siebie różnią. Różnice między nimi polegają m.in. na tym do kogo są one skierowane, na formacie pliku oraz długości trwania publikowanych treści. W przypadku treści publikowanych na InstaStories grupę odbiorców stanowią jedynie followersi (znajomi i fani, którzy obserwują dany profil). Instagram Reels skierowane są natomiast do znacznie szerszego grona odbiorców. Są nimi followersi (fani, znajomi), ale również wszyscy pozostali użytkownicy Instagrama. Filmiki dostępne są bowiem dla każdego.

Oba te kanały umożliwiają takżepublikację treści o różnej długości. Content wyświetlany na InstaStories może trwać do 15 sekund (w przeciwnym razie jest przycinany), podczas gdy te udostępniane w rolach – do 60 sekund. Różnice pomiędzy nimi widoczne są także w formacie publikowanych treści. W przeciwieństwie do InstaStories, które umożliwiają wstawianie wideo, grafiki i postów, Insta Rolki są ukierunkowane jedynie na treści w formacie wideo.

Kolejnym z ważnych elementów jest także długość ich życia. Treści udostępniane w ramach InstaStories znikają po upływie 24 godzin. W przeciwieństwie do nich filmy raz opublikowane w ramach Instagram Reels nie znikają oraz mogą być odtwarzane bez limitów. Różnica pomiędzy nimi jest widoczna również w raportowaniu zaangażowania odbiorców tych treści. Reakcje w postaci lajków i komentarzy na InstaStories są widoczne jedynie dla twórców tych relacji. Z kolei na Reels użytkownicy Instagrama mogą pisać komentarze, które są widoczne publicznie4.

Insta Rolki działają zarówno na urządzeniach z systemem iOS, jak i  Android.

Nowość od Instagrama w postaci Insta Rolek może wyświetlać się w kilku różnych miejscach.

  • Profil użytkownika

Insta Rolki mogą być widoczne m.in. w profilu użytkownika – jeśli użytkownik korzystał już z opcji nagrywania Reels, w jego profilu pojawi się oddzielna zakładka w postaci rolkowej ikonki2. Można ją będzie odnaleźć tuż za zakładką ze zdjęciami i video udostępnianymi w profilu, tak jak widać to na poniższym zdjęciu (oznaczone czerwoną ramką).

Instagram Reels na profilu użytkownika
Instagram Reels na profilu użytkownika
  • Karta „Eksploruj”

Udostępniane w ramach rolek treści wideo można także zobaczyć w karcie „Eksploruj”. Pojawiające się tam Insta Reels są oznaczone specjalną ikonką, która pojawi się w prawym górnym rogu opublikowanego filmu. W tym przypadku będzie to wyglądać tak, jak na poniższym screenie (ikona oznaczona czerwoną ramką).

Instagram Reels w karcie Eksploruj
Instagram Reels w karcie Eksploruj

Na tym jednak jeszcze nie koniec. Insta Reels będą wyświetlać się w tej karcie także po wpisaniu hasztaga – tak jak w poniższym przykładzie.

Instagram Reels w karcie Eksploruj po wyszukaniu hashtaga
Instagram Reels w karcie Eksploruj po wyszukaniu hashtaga
  • InstaStories

Udostępniane w ramach rolek wideo można publikować także w ramach InstaStories i wyświetlać fanom lub znajomym, którzy obserwują dany profil.

  • Aktualności

Ostatnim z miejsc, w którym będą one widoczne, jest zakładka „Aktualności”. Pojawią się w niej wszystkie rolki, które zostaną opublikowane przez osoby przez Ciebie obserwowane. Podobnie jak reszta są one oznaczone specjalną ikoną, która w tym przypadku znajduje się w lewym, dolnym  rogu udostępnionego wideo4.

Instagram Reels w Aktualnościach
Instagram Reels w Aktualnościach

Premiera Insta Reels miała miejsce w Brazylii – pod nazwą Cenas. Miejsce to okazało się strzałem w dziesiątkę – głównie za sprawą szeroko rozwiniętej społeczności instagramowej oraz małej popularności konkurencyjnego TikToka5. Po 9 miesiącach testów podjęto również decyzję o tym, by uruchomić Insta Rolki także i w innych krajach. Światowa premiera Instagram Reels odbyła się 5 sierpnia 2020 r. Początkowo jednak objęła ona swoim zasięgiem jedynie 50 krajów, wśród których znalazły się m.in.: Stany Zjednoczone, Indie, Niemcy, Francja, Wielka Brytania oraz Australia6,7. W tej grupie nie znalazła się Polska.

Ekspansja Instagram Reels na kolejne 50 rynków
Ekspansja Instagram Reels na 50 światowych rynków

Według doniesień serwisu Spiderweb, Instagram Reels są już dostępne w Polsce – ich premiera obyła się 27 października 2021 r.8. Jak nieoficjalnie wskazują jednak przedstawiciele Facebooka, dostęp do nich ma obecnie jedynie połowa kont instagramowych.

Zrobienie Insta Rolki jest prostsze, niż można się tego spodziewać! Zwłaszcza jeżeli skorzysta się z przygotowanej przez nas instrukcji, w której krok po kroku wyjaśniamy, jak wykonać Insta Reels. W tym celu:

  1. Wybierz opcję „Rolki” – przycisk powinien być widoczny u dołu aparatu na Instagramie. Warto również dodać, że w celu zrobienia rolki możesz skorzystać z materiałów wideo, które już istnieją w Twojej galerii lub nakręcić serię filmików, które następnie złożysz w jeden klip9.
Jak zrobić Instagram Reels?
Jak zrobić Instagram Reels?

2. W kolejnym oknie wybierz jedno z narzędzi do stworzenia rolki. Wśród nich znajdą się opcje takie jak:

  • Audio – za pomocą tego przycisku możesz dodać do swojego filmu ścieżkę audio. Można ją wybrać m.in. z biblioteki muzycznej Instagram lub wykorzystać oryginalny dźwięk, który został nagrany wraz z wideo.
  • Efekty AR – ta opcja pozwala na zestawienie nakręconego filmu z dowolnie wybranym efektem wizualnym.
  • Timer i odliczanie – dzięki niemu nagrasz film bez konieczności używania rąk. Film zacznie się nagrywać automatycznie po zakończonym odliczaniu 3-2-1.
  • Wyrównanie – to narzędzie pozwala na dopasowanie obiektów z poprzednio nagranego filmu z tymi, które dopiero powstaną. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie płynnych przejść pomiędzy rolkami.
  • Prędkość – tu decydujesz o tym, którą z części wideo chcesz przyspieszyć, a którą wykonać w zwolnionym tempie.

3. Po zakończeniu edycji klipu należy go udostępnić – w tym celu wystarczy wcisnąć ikonę strzałki, która znajduje się w prawym dolnym rogu. Na tym etapie można również zapisać stworzone wideo, dodać do niego emotikonki, tekst, GIF oraz wiele innych funkcji, które są również dostępne na InstaStory2.

Sposób publikacji rolek na Instagramie zależy od tego, jaki rodzaj konta posiadasz.

W przypadku kont publicznych każdy opublikowany klip zostanie zamieszczony w zakładce „Eksploruj”, gdzie będzie widoczny dla wszystkich użytkowników Instagrama. Gotowa rolkę można także zamieścić na swoim kanale, dzięki czemu pojawi się ona w aktualnościach Twoich obserwujących. Zasięg posta możesz zwiększać za pomocą hasztagów – Twoja rolka będzie się wyświetlać także pod określonymi hasztagami lub audio, które zastosowano w trakcie tworzenia klipu.

W przypadku kont prywatnych publikacja rolki będzie dostosowana do ustawień prywatności konta na Instagramie. Po udostępnieniu Insta Reels w swoim profilu rolka pojawi się w aktualnościach osób, które Cię obserwują. Instagramowicze nie będą mogli również udostępniać Twojego wideo osobom, które Cię nie followują, czy wykorzystywać zamieszczonego w nim audio – pod warunkiem, że nie pochodzi ono z biblioteki muzycznej Instagram.

Dodatkowo również – i to niezależnie od rodzaju profilu, możesz udostępniać swoje klipy w swoim InstaStory lub w wiadomościach prywatnych. Jeżeli nie zostanie opublikowany w aktualnościach, umieszczone w ten sposób treści znikną po upływie 24 godzin9.

Instagram Collabs, to kanał, który umożliwia użytkownikom Instagrama tzw. crossowanie, czyli tworzenie postów oraz Insta Rolek we współpracy z innymi Instagramerami8. W ramach tzw. Collabs Instagramerzy mogą dodawać oraz oznaczać innych autorów treści, dzięki czemu te będą wyświetlane również w profilu otagowanej osoby3.

Zasadnicza różnica pomiędzy wideo tworzonymi za pomocą TikToka, a Instagram Reels jest zauważalna przede wszystkim w długości filmów. Treści udostępniane na TikToku mogą mieć do 3 minut. W przeciwieństwie do nich te na Instagramie mogą trwać 1 minutę11. Różnica ta widoczna jest także w tym, gdzie filmy te mogą być udostępniane. Insta Rolki można publikować także w InstaStory, aktualnościach i zakładce „Eksploruj”, co niesie ze sobą szereg korzyści. Ich pojawienie się w aktualnościach, może bowiem przyczynić się do pozyskania nowych obserwujących. W przeciwieństwie do Insta Reels, treści tworzone za pomocą TikToka pojawia się tylko w profilu użytkownika oraz zakładce „Proponowane”.

Tym samym więc instagramowe rolki prowadzą nie tylko do pozyskania wyświetleń, lajków, czy komentarzy, ale i nowych followersów. Ponadto są one również kopalnią wiedzy na temat przydatnych danych analitycznych. Z drugiej jednak strony TikTok zapewnia dostęp do większych ilości danych, związanych np. z podziałem odbiorców, czy średnim czasem oglądania stworzonego contentu. Biorąc jednak pod uwagę, że TikTok funkcjonuje na rynku znacznie dłużej – z pewnością niebawem Instagram przystąpi do rozbudowania swojego produktu10.

Co prawda Instagram nie zezwala bezpośrednio na pobrania rolki w urządzeniu, aczkolwiek możesz ją zapisać w swojej aplikacji! W tym celu:

  1. Otwórz aplikację, a następnie przejdź do zakładki „Rolki” (możesz to również zrobić z profilu konta użytkownika, którego wideo chcesz u siebie zapisać).
  2. Kliknij w ikonę z trzema kropkami, która znajduje się na dole.
  3. Wybierz „Zapisz”.
Zapisywanie Instagram Reels
Zapisywanie Instagram Reels

Aby otworzyć zapisaną rolkę, przejdź do swojego Profilu, wybierz „Edytuj profil”, a następnie kliknij w „Zapisane Insta Rolki”,

To jeszcze nie wszystko – okazuje się bowiem, że istnieją narzędzia i aplikacje, które pomogą Ci pobrać Instagram Reels na swoje urządzenie. Są to m.in.:

  • Ingramer,
  • Story saver for Instagram,
  • Insta story downloader on Android,
  • InSaver App on iOS,
  • Instadp,
  • io,
  • Reels Downloader.

Rolki nie pojawiają się w Twoim Instagramie? Powinno wystarczyć, że zaktualizujesz aplikację! W tym celu odwiedź oficjalny sklep (np. Google Play) i pobierz aktualizację. Jeżeli to nie działa – spróbuj odinstalować aplikację a następnie zainstalować na swoim urządzeniu jej najnowszą wersję 😊 As simple as that!

Insta Rolki wyświetlają się w sieci Instagrama za pomocą algorytmu, który automatycznie dopasowuje ich treść do potrzeb użytkowników IG. To z kolei zwiększa prawdopodobieństwo, że podejmą się oni wykonania konkretnego działania, np.:

  • Obejrzenia video aż do jego końca,
  • Kliknięcia „Lubię to”,
  • Wyrażenia, że treść była zabawna/śmieszna,
  • Zachcenia do stworzenia własnej Insta Rolki.

Twórcy aplikacji Instagram wychodzą z założenia, że aktywność i działania podejmowane pod rolką przez użytkowników są najważniejszym wyznacznikiem tego, czego oczekują użytkownicy IG. Dlatego też na podstawie podjętych przez nich w przeszłości działań, algorytm samodzielnie dopasowuje kolejne treści. To z kolei zwiększa prawdopodobieństwo podjęcia przez nich dalszych aktywności. Wspomniany algorytm uwzględnia także komentarze użytkowników, wiadomości DM oraz czynniki takie jak: 

  • Aktywność użytkownika – jego zaangażowanie i podejmowane działania,
  • Informacje o rolce – w tym: popularność contentu, zastosowaną w nim ścieżka dźwiękową itp.,
  • Informacje o twórcy wideo.

Osoby tworzące Insta Rolki mają dostęp do informacji takich jak:

  • Liczba wyświetleń,
  • Liczba polubień,
  • Liczba komentarzy.

Ich brak pod udostępnionym wideo nie zwiastuje nic dobrego. Im jest ich więcej, tym tak naprawdę lepiej dla twórcy treści12.

Jak sami pracownicy Instagrama zaznaczają – istnieje szereg treści, których nie należy umieszczać w rolkach. Odradza się m.in.:

  • Publikowana treści o słabej jakości lub zawierających znaki wodne (np. Tik Toka),
  • Treści politycznych,
  • Wideo tworzonych przez osoby publiczne – polityków, przedstawicieli rządu itp.13

Korzystanie z Instagram Reels niesie za sobą szereg korzyści, w tym m.in.:

  • Przyciągniecie uwagi nowych obserwujących.
  • Wyróżnienie się na tle innych użytkowników Instagrama, którzy jeszcze nie korzystają z rolek.
  • Więcej miejsca na posty pojawiające się w zakładce „Eksploruj”12.
  • Budowanie zaangażowania oraz rozpoznawalności marki – również wśród nowych odbiorców.

Insta Reels stwarza nowe możliwości – zwłaszcza dla osób prowadzących własny biznes. Insta Rolki są bowiem świetnym narzędziem promocyjnym i wizerunkowym. Ponadto pozwalają na dotarcie do większego grona odbiorców, co przekłada się bezpośrednio na przychody firmy. Niezmiernie ważne jest jednak to, by tworzyć ciekawy i zabawny content, dzięki któremu marka stanie się bardziej rozpoznawalna11. Takie trendy zaobserwowoano już w wielu krajach, w których Insta Rolki zaczęto wykorzystywać w zeszłym roku. 

Odpowiedź na to pytanie brzmi: oczywiście, że tak! Na obrazie poniżej wskazano cele kampanii, które obsługują Instagram Reels – oznaczono je zielonym „tickiem”.

Instagram Reels a cel kampanii w ekosystemie Facebook Ads
Instagram Reels a cel kampanii w ekosystemie Facebook Ads

Poniżej wyjaśniamy również krok po kroku, jak utworzyć reklamę Instagram Reels. W tym celu wystarczy:

  1. Wybrać cel kampanii (jeden z akceptowalnych wskazanych powyżej),
  2. Skonfigurować zestaw reklam, a następnie w jego ramach wybrać Reels jako placement,
Instagram Reels jako placement w zestawie reklam na Facebooku
Instagram Reels jako placement w zestawie reklam na Facebooku

3. Skonfigurować reklamę – można to zrobić na kilka sposobów: dodając film z dysku, wybierając istniejący film ze strony na Facebooku, tworząc nowy film lub poprzez wklejenie linku z przygotowanym filmem do materiału Reels,

4. Kolejnym krokiem jest wdrożenie tekstu reklamowego (maksymalnie 5 różnych) oraz wybór wezwania do działania,

5. Wskazać miejsce docelowe, do którego użytkownicy Instagrama będą kierowani po odtworzeniu Insta Rolki. W tym celu można wybrać jedną z czterech opcji („Witryna internetowa i sklep”, „Witryna internetowa”, „Materiał błyskawiczny” lub „Wydarzenie na Facebooku”,

6. Na końcu należy skonfigurować monitorowanie ruchu poprzez wybór pixela, monitoring zdarzeń offline i wdrożenie parametrów UTM.

Blog
  • 19 lutego 2024
    Czym jest WhatsApp Business i dlaczego warto przetestować to rozwiązanie?
    Ivan Prozorovschi
  • 5 lutego 2024
    Jakość reklamy w Google Ads – co to takiego?
    Gabriela Milewska
  • 30 października 2023
    Jak skutecznie zarządzać wykluczeniami w kampaniach reklamowych w Meta Ads?
    Olga Zboina
  • 16 października 2023
    Czym jest feed produktowy i jak go stworzyć?
    Martyna Cyboroń
  • 2 października 2023
    Kiedy mogę spodziewać się wyników kampanii reklamowej?
    Jakub Szymczuk
  • Świat bez ciasteczek – cookieless world nadchodzi. Opinie ekspertów
    Jan Raszyński
  • 18 września 2023
    Czego nie można reklamować w Google i na Facebooku?
    Gabriela Milewska
  • 4 września 2023
    Testy A/B – klucz do optymalizacji kampanii PPC
    Olga Zboina
  • 21 sierpnia 2023
    Analiza konkurencji SEM – jak ją przeprowadzić?
    Martyna Cyboroń
  • 7 sierpnia 2023
    Google Keyword Planner (Planer Słów Kluczowych Google) – jak z niego korzystać?
    Jakub Szymczuk
  • 24 lipca 2023
    ChatGPT: sprzymierzeniec czy wróg w kampaniach PPC?
    Jan Raszyński
  • 22 marca 2023
    API konwersji: jak działa i dlaczego poprawia efektywność działań marketingowych?
    Bartłomiej Giedyk
  • 9 marca 2023
    Przewodnik po kampaniach TikTok Ads
    Olga Zboina
  • 25 stycznia 2023
    Czy warto inwestować w Huawei Ads?
    Olga Zboina
  • 12 stycznia 2023
    Kampania Performance Max – poradnik
    Jakub Szymczuk
  • 28 września 2022
    Jak wypromować sklep internetowy?
    Adriana Koczoń
  • 14 września 2022
    Kampanie brandowe — dlaczego warto je robić?
    Olga Zboina
  • 3 sierpnia 2022
    Bing Ads – nisza, która może być szansą dla Twojego biznesu
    Jacek Wawryszczuk
  • 8 czerwca 2022
    Krótsza strona YouTube — YouTube Shorts wkracza do gry!
    Adriana Koczoń
  • 25 maja 2022
    Allegro Ads – poradnik z reklamy na Allegro
    Jacek Wawryszczuk
  • 23 lutego 2022
    Świat bez 3rd party cookies, czyli jak rzeczywistość post-cookies wpłynie na reklamodawców?
    Bartłomiej Giedyk
  • 26 stycznia 2022
    Inteligentne określanie stawek w Google Ads, czyli Smart Bidding
    Marketing Match
  • 14 lipca 2021
    Targetowanie w Facebook Ads – przykazania dobrego targetowania – poradnik
    Jan Raszyński
  • 9 czerwca 2021
    Google Analytics 4 – zło czy złoto? – pierwsze wrażenia ekspertów o nowej odsłonie Google Analytics
    Jan Raszyński
  • 28 kwietnia 2021
    Jak skutecznie zacząć pracę z Facebook Attribution?
    Bartłomiej Giedyk
  • 2 marca 2021
    Czym jest Pinterest i jak go używać w marketingu?
    Jan Raszyński
  • 25 stycznia 2021
    iOS 14 kontra Facebook Ads – co zmieni się w Twoich reklamach?
    Jan Raszyński
  • 22 maja 2020
    Kampania Discovery Ads w Google (nowość)
    Marketing Match
  • 7 lutego 2020
    Rozszerzenia reklam w Google Ads
    Jacek Wawryszczuk
  • 13 listopada 2019
    Czym jest Google Ads?
    Jacek Wawryszczuk
  • 29 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania promująca aplikacje
    Jacek Wawryszczuk
  • 28 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania Wideo
    Jacek Wawryszczuk
  • 27 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Smart Shopping (Inteligentna kampania produktowa)
    Jacek Wawryszczuk
  • 26 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania produktowa PLA (Product Listing Ads)
    Jacek Wawryszczuk
  • 25 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania Gmail
    Jacek Wawryszczuk
  • 24 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Sieć reklamowa GDN (Google Display Network) – Kampania standardowa
    Jacek Wawryszczuk
  • 23 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Sieć wyszukiwania
    Jacek Wawryszczuk
  • 22 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania SMART
    Jacek Wawryszczuk
  • 25 września 2019
    Ocena sprzedawcy – nowy sposób na zwiększenie efektywności kampanii Google Ads?
    Marketing Match
  • 9 września 2019
    9 sposobów na obniżenie kosztów w Google Ads
    Jacek Wawryszczuk
  • 3 września 2019
    Gallery Ads – Nowy format reklam w Google
    Marketing Match