29 października 2019 3 minut czytania Jacek Wawryszczuk

Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania promująca aplikacje

Spis treści

  1. Czym jest kampania promująca aplikacje?
  2. Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania promująca aplikacje
    1. Cel kampanii – Kampania promująca aplikacje
    2. Typ kampanii, platforma aplikacji mobilnej i wybór aplikacji – Kampania promująca aplikacje
    3. Nazwa kampanii i wprowadzenie treści reklam – Kampania promująca aplikacje mobilne
    4. Lokalizacje, język i budżet – Kampania promująca aplikacje
    5. Określenie stawek i data – Kampania promująca aplikacje
  3. Kampania promująca aplikacje – Podsumowanie

Czym jest kampania promująca aplikacje?

Kampania promująca aplikacje pozwala nam dotrzeć do użytkowników mobilnych, którym chcemy zaprezentować naszą aplikację. Reklamę możemy wyświetlać w usługach Google, takich jak Google Play, w witrynie YouTube, w sieci reklamowej Google, AdMob, na stronach partnerów w sieci wyszukiwania oraz na stronach innych wydawców, na których możemy zobaczyć wyświetlające się reklamy aplikacji mobilnych.

Przykład reklamy w aplikacji

Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania promująca aplikacje

Na samym początku logujemy się do naszego konta reklamowego Google Ads i odpowiednim przyciskiem przechodzimy na początek naszej drogi do stworzenia reklamy promującej aplikacje.

Rozpoczęcie tworzenia kampanii promującej aplikacje

Cel kampanii – Kampania promująca aplikacje

Następny w kolejności jest cel kampanii. Możemy wybrać jedno z dedykowanych ustawień do odpowiedniego celu lub opcję, w której mamy pełną dowolność w konfigurowaniu naszej kampanii.

Wybór celu kampanii promującej apikacje

Typ kampanii, platforma aplikacji mobilnej i wybór aplikacji – Kampania promująca aplikacje

Przechodząc dalej, docieramy do ustawień typu kampanii, wyboru platformy aplikacji mobilnej oraz aplikacji, którą chcemy promować.

Typ kampanii - Wybór

Nazwa kampanii i wprowadzenie treści reklam – Kampania promująca aplikacje mobilne

Kolejnym krokiem jest konfiguracja naszej kampanii. Podajemy nazwę kampanii i wypełniamy pola dotyczące treści naszej reklamy. Możemy dodać pliki graficzne oraz filmy wideo, dzięki którym nasza reklama będzie atrakcyjniejsza.

Kampania promująca aplikacje - Tworzenie reklamy

Lokalizacje, język i budżet – Kampania promująca aplikacje

Idąc za ciosem, ustawiamy lokalizację i język naszych odbiorców. Następnie przechodzimy do ustalenia naszego średniego dziennego budżetu.

Ustawienia reklam promujących aplikacje

Określenie stawek i data – Kampania promująca aplikacje

Ostatnim etapem jest ustalenie stawek. Wybieramy cel, na którym chcemy się skupić i określamy kwotę, jaką możemy przeznaczyć na osiągnięcie tego celu. Opcjonalnie ustawiamy datę rozpoczęcia i zakończenia kampanii.

Reklama promująca aplikacje i ustawienia dodatkowe

Kampania promująca aplikacje – Podsumowanie

Kampania promująca aplikacje to idealne narzędzie na dotarcie do użytkowników mobilnych z naszym produktem. Bardzo łatwa i szybka konfiguracja sprawia, że kampania promująca aplikacje jest oczywistym wyborem w początkowej „fazie życia” naszej aplikacji.

Chcesz skorzystać z naszych usług dotyczących kampanii promujących aplikacje? Zapraszamy do kontaktu!

Blog
  • 19 lutego 2024
    Czym jest WhatsApp Business i dlaczego warto przetestować to rozwiązanie?
    Ivan Prozorovschi
  • 5 lutego 2024
    Jakość reklamy w Google Ads – co to takiego?
    Gabriela Milewska
  • 30 października 2023
    Jak skutecznie zarządzać wykluczeniami w kampaniach reklamowych w Meta Ads?
    Olga Zboina
  • 16 października 2023
    Czym jest feed produktowy i jak go stworzyć?
    Martyna Cyboroń
  • 2 października 2023
    Kiedy mogę spodziewać się wyników kampanii reklamowej?
    Jakub Szymczuk
  • Świat bez ciasteczek – cookieless world nadchodzi. Opinie ekspertów
    Jan Raszyński
  • 18 września 2023
    Czego nie można reklamować w Google i na Facebooku?
    Gabriela Milewska
  • 4 września 2023
    Testy A/B – klucz do optymalizacji kampanii PPC
    Olga Zboina
  • 21 sierpnia 2023
    Analiza konkurencji SEM – jak ją przeprowadzić?
    Martyna Cyboroń
  • 7 sierpnia 2023
    Google Keyword Planner (Planer Słów Kluczowych Google) – jak z niego korzystać?
    Jakub Szymczuk
  • 24 lipca 2023
    ChatGPT: sprzymierzeniec czy wróg w kampaniach PPC?
    Jan Raszyński
  • 22 marca 2023
    API konwersji: jak działa i dlaczego poprawia efektywność działań marketingowych?
    Bartłomiej Giedyk
  • 9 marca 2023
    Przewodnik po kampaniach TikTok Ads
    Olga Zboina
  • 25 stycznia 2023
    Czy warto inwestować w Huawei Ads?
    Olga Zboina
  • 12 stycznia 2023
    Kampania Performance Max – poradnik
    Jakub Szymczuk
  • 28 września 2022
    Jak wypromować sklep internetowy?
    Adriana Koczoń
  • 14 września 2022
    Kampanie brandowe — dlaczego warto je robić?
    Olga Zboina
  • 3 sierpnia 2022
    Bing Ads – nisza, która może być szansą dla Twojego biznesu
    Jacek Wawryszczuk
  • 8 czerwca 2022
    Krótsza strona YouTube — YouTube Shorts wkracza do gry!
    Adriana Koczoń
  • 25 maja 2022
    Allegro Ads – poradnik z reklamy na Allegro
    Jacek Wawryszczuk
  • 23 lutego 2022
    Świat bez 3rd party cookies, czyli jak rzeczywistość post-cookies wpłynie na reklamodawców?
    Bartłomiej Giedyk
  • 26 stycznia 2022
    Inteligentne określanie stawek w Google Ads, czyli Smart Bidding
    Marketing Match
  • 10 listopada 2021
    Instagram Reels – wszystko, co trzeba wiedzieć o Insta Rolkach
    Bartłomiej Giedyk
  • 14 lipca 2021
    Targetowanie w Facebook Ads – przykazania dobrego targetowania – poradnik
    Jan Raszyński
  • 9 czerwca 2021
    Google Analytics 4 – zło czy złoto? – pierwsze wrażenia ekspertów o nowej odsłonie Google Analytics
    Jan Raszyński
  • 28 kwietnia 2021
    Jak skutecznie zacząć pracę z Facebook Attribution?
    Bartłomiej Giedyk
  • 2 marca 2021
    Czym jest Pinterest i jak go używać w marketingu?
    Jan Raszyński
  • 25 stycznia 2021
    iOS 14 kontra Facebook Ads – co zmieni się w Twoich reklamach?
    Jan Raszyński
  • 22 maja 2020
    Kampania Discovery Ads w Google (nowość)
    Marketing Match
  • 7 lutego 2020
    Rozszerzenia reklam w Google Ads
    Jacek Wawryszczuk
  • 13 listopada 2019
    Czym jest Google Ads?
    Jacek Wawryszczuk
  • 28 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania Wideo
    Jacek Wawryszczuk
  • 27 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Smart Shopping (Inteligentna kampania produktowa)
    Jacek Wawryszczuk
  • 26 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania produktowa PLA (Product Listing Ads)
    Jacek Wawryszczuk
  • 25 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania Gmail
    Jacek Wawryszczuk
  • 24 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Sieć reklamowa GDN (Google Display Network) – Kampania standardowa
    Jacek Wawryszczuk
  • 23 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Sieć wyszukiwania
    Jacek Wawryszczuk
  • 22 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania SMART
    Jacek Wawryszczuk
  • 25 września 2019
    Ocena sprzedawcy – nowy sposób na zwiększenie efektywności kampanii Google Ads?
    Marketing Match
  • 9 września 2019
    9 sposobów na obniżenie kosztów w Google Ads
    Jacek Wawryszczuk
  • 3 września 2019
    Gallery Ads – Nowy format reklam w Google
    Marketing Match