25 maja 2022 21 minut czytania Jacek Wawryszczuk

Allegro Ads – poradnik z reklamy na Allegro

Spis treści

  1. Struktura konta reklamowego Allegro Ads
  2. Typy reklam w Allegro Ads
    1. Oferty sponsorowane – Allegro Ads
    2. Reklama Graficzna – Allegro Ads
    3. Sieć reklamowa – Google Ads & serwisy partnerskie
    4. Facebook Ads
  3. Analiza danych w Allegro Ads
  4. Ads 4 Brands
  5. Informacje dodatkowe – Allegro Ads

Struktura konta reklamowego Allegro Ads

Rozpoczynając przygodę z Allegro Ads, musimy zacząć od podstaw, czyli od poznania struktury konta reklamowego. Najwyższym z poziomów jest kampania, którą dzielimy na grupy reklam. W grupach reklam umieszczamy poszczególne oferty, które chcemy reklamować (dla reklam graficznych i showcase, na najniższym stopniu są reklamy graficzne – statyczne lub generowanie dynamicznie z szablonu). Na poziomie grup reklam ustalamy budżety dzienne i maksymalny CPC/CPM, czyli maksymalny koszt kliknięcia, który jesteśmy w stanie ponieść za poszczególne kliknięcie /lub koszt za 1000 odsłon reklamy graficznej.

Struktura konta Allegro Ads

Typy reklam w Allegro Ads

Allegro Ads daje nam możliwości dostosowania naszych reklam w zależności od celu, jak i ich umiejscowienia. Allegro Ads serwuje nam do wyboru oferty sponsorowane, reklamy graficzne i sieć reklamową, która obejmuje Google Ads i Facebook Ads! Tak, tak, reklamy naszych ofert z Allegro mogą wyświetlać się w ekosystemie reklamowym Google i Facebook, przez co możemy „złapać” naszego potencjalnego klienta poza serwisem Allegro.pl.

Oferty sponsorowane – Allegro Ads

Oferty sponsorowane wywoływane są przez frazy kluczowe wpisywane w wyszukiwarkę przez użytkownika. Frazy te umieszczamy w tytułach i opisach naszych produktów, przez co system może powiązać wyszukiwanie użytkownika z naszą ofertą. Do optymalizacji należy też wykorzystać parametry aukcji – np. dodać odpowiedni typ produktu. Oferty sponsorowane rozliczamy w modelu PPC (Pay Per Click), czyli ponosimy opłatę za każde kliknięcie w naszą reklamę. Mamy możliwość ustalenia kosztu, jaki chcemy ponieść za pojedyncze kliknięcie.

Gdzie wyświetlają się oferty sponsorowane Allegro Ads?

W wynikach wyszukiwania na najczęściej dwóch pierwszych i dwóch ostatnich pozycjach każdej ze stron (w niektórych kategoriach przy określonym widoku ofert można spotkać 3 oferty sponsorowane):

Oferta sponsorowana w wynikach wyszukiwania Allegro

W wynikach wyszukiwania pomiędzy ofertami na listingu:

Oferta sponsorowana na liście produktów w Allegro

Obok wyników wyszukiwania, w lewej kolumnie pod filtrami:

Oferta sponsorowana w lewej kolumnie pod filtrami w Allegro

Na stronie głównej Allegro w sekcji „Strefa okazji”, jak i na stronach stref specjalnych:

Oferta sponsorowana w sekcji „Strefa okazji” w Allegro

Na stronach konkretnych ofert:

Oferta sponsorowana na stronie oferty w Allegro

Tworzenie oferty sponsorowanej w Allegro Ads:

  • W panelu reklamowym Allegro Ads klikamy w przycisk „Dodaj kampanię”:
Tworzenie kampanii w panelu Allegro Ads
  • Następnie wybieramy typ kampanii do stworzenia „Oferty sponsorowane” i klikamy w przycisk „Skonfiguruj kampanię”:
Wybór typu kampanii – oferta sponsorowana Allegro
  • Kolejny krok składa się z kilku czynności do wykonania. W pierwszym etapie dodajemy nazwę kampanii i grupy reklam. Następnie musimy wybrać oferty, które chcemy reklamować. System daje nam cztery możliwości wyboru ofert:
    • reklamowanie wszystkich ofert (zalecane na samym początku działań reklamowych),
    • automatyczna reklama naszych bestsellerów,
    • ustawienie reguł, które mają wskazywać reklamowane oferty,
    • ręczny wybór poszczególnych ofert.
Konfiguracja oferty sponsorowanej Allegro – nazewnictwo i wybór ofert

Następnie wybieramy miejsca emisji naszych reklam. Zaznaczamy wszystkie dostępne placementy w obrębie Allegro, pamiętając o odznaczeniu sieci reklamowej.

Konfiguracja oferty sponsorowanej Allegro – wybór miejsc emisji

Ostatnim krokiem konfigurowania kampanii Allegro Ads jest ustawienie budżetu, maksymalnego CPC, dat emisji reklam i ewentualnego budżetu całkowitego:

Konfiguracja oferty sponsorowanej Allegro – ustawienia budżetu i dat emisji

Analizując wydatki naszych kampanii, musimy pamiętać, że budżet Allegro Ads jest przechodni i elastyczny, co oznacza, że w zależności od natężenia ruchu i zainteresowania naszymi ofertami, budżet dzienny może nie być wydany lub może zostać przekroczony o maksymalnie 30%. Wydatki jednak nie przekroczą ustalonego budżetu dziennego pomnożonego przez liczbę dni tygodnia. Dodatkowo, nie jest on rozkładany równomiernie w ciągu dnia. Jest maksymalnie zużywany od rana do momentu jego całkowitego wydania.

Reklama Graficzna – Allegro Ads

Drugim typem reklamy w Allegro Ads jest reklama graficzna. Jej celem jest dotarcie do użytkowników poszukujących produktu, którzy jeszcze jednak nie mają sprecyzowanej decyzji zakupowej. Taką reklamą mamy szanse „zwabić” klienta i skłonić go do zakupu produktu właśnie na naszej aukcji. Reklamę graficzną w Allegro Ads możemy porównać do reklamy outdoorowej, jaką są banery reklamowe. Reklama graficzna zwiększa rozpoznawalność marki, zawiera logotyp, hasło reklamowe i przekaz graficzny. Reklamy te wyświetlają się w zależności od wyszukiwanych fraz kluczowych, jak i kategorii. Za reklamy graficzne w Allegro Ads rozliczamy się w modelu CPM, czyli za tysiąc wyświetleń.

Przykład reklamy graficznej w Allegro Ads

Szablonowa reklama graficzna

Graficzne reklamy Allegro Ads dzielą się na 3 rodzaje, ze względu na ich elementy składowe. Pierwszym z nich jest reklama szablonowa, która posiada logo, hasło reklamowe i dwie lub trzy dynamicznie dobierane oferty (spośród maksymalnie 15 podpiętych do reklamy). Występuje ona w następujących umiejscowieniach:

  • Góra i dół strony z wynikami wyszukiwania:

Szablonowa reklama graficzna Allegro Ads – góra wyników wyszukiwania
Szablonowa reklama graficzna Allegro Ads – dół wyników wyszukiwania
  • Na stronie przedmiotu pod sekcją „O sprzedającym”:
Szablonowa reklama graficzna Allegro Ads – pod sekcją „O sprzedającym”
  • Po lewej stronie wyników wyszukiwania:
Szablonowa reklama graficzna Allegro Ads – lewa strona wyników wyszukiwania
Tworzenie graficznej reklamy szablonowej w Allegro Ads:

Na samym początku wpisujemy nazwę kampanii i nazwę grupy reklam. Wybieramy markę do promowania, którą musimy wcześniej dodać:

Tworzenie szablonowej reklamy graficznej Allegro Ads – nazewnictwo i wybór marki

Następnie wybieramy typ reklamy, w tym przypadku jest to reklama szablonowa:

Tworzenie szablonowej reklamy graficznej Allegro Ads – wybór typu reklamy

Po wyborze reklamy pojawią się kolejne pola do wypełnienia. Jest to nazwa reklamy, treść reklamy, link pod który kierować ma reklama. Wybieramy również oferty do reklamowania:

Tworzenie szablonowej reklamy graficznej Allegro Ads – nazwa reklamy, treść, link

Wybieramy również zasięg kategorii reklamy – precyzyjny lub rozszerzony, dodajemy słowa kluczowe i wykluczające:

Tworzenie szablonowej reklamy graficznej Allegro Ads – zasięg, słowa kluczowe i wykluczające

Ustalamy miejsca emisji reklamy szablonowej:

Tworzenie szablonowej reklamy graficznej Allegro Ads – wybór miejsc emisji

W ostatnim kroku określamy budżet dzienny, budżet całkowity (opcjonalnie), maksymalny CPM, daty emisji i klikamy w przycisk „Stwórz reklamę”:

Tworzenie szablonowej reklamy graficznej Allegro Ads – budżet i daty emisji

Banerowa reklama graficzna

Kolejnym typem reklamy graficznej w Allegro Ads jest banerowa reklama graficzna, która wykorzystuje statyczną grafikę. Reklama ta występuje na:

  • górze i dole strony z wynikami wyszukiwania:
Banerowa reklama graficzna Allegro Ads – góra wyników wyszukiwania
  • stronie przedmiotu pod sekcją „O sprzedającym”:
Banerowa reklama graficzna Allegro Ads – strona przedmiotu pod sekcją „O sprzedającym”
Tworzenie graficznej reklamy banerowej w Allegro Ads:

Tak jak w przypadku reklamy szablonowej, wpisujemy nazwę kampanii i nazwę grupy reklam (jeżeli tworzymy nową kampanię). W naszym przykładzie posłużymy się wcześniej stworzoną kampanią i grupą reklam, więc przechodzimy bezpośrednio do etapu wyboru typu reklamy, którą chcemy utworzyć:

Tworzenie graficznej reklamy banerowej Allegro Ads – wybór typu reklamy

Dodajemy nazwę reklamy, link do listy ofert na Allegro i dwa banery w formacie .jpg lub .png o wymiarach 932×125 pikseli i 1080×288 pikseli. Wybieramy również kategorie, w których powinna pokazywać się reklama:

Banerowa reklama graficzna Allegro Ads – nazewnictwo, banery i kategoria

Banery reklamowe należy tworzyć według wytycznych udostępnionych przez Allegroi:

  • nie możemy używać konkretnej ceny, na przykład 99 zł. Musimy stosować zapis „od”,
  • reklamy nie mogą zawierać treści niecenzuralnych i błędów ortograficznych,
  • baner nie może być reklamą jednego produktu,
  • na grafikach należy uwzględnić marginesy,
  • nie możemy umieszczać zbyt wielu zdań (np. używając małej czcionki),
  • nie możemy stosować nieodpowiednich wyrównań tekstu i pisowni tylko dużymi literami,
  • nie można używać logotypu Allegro,
  • nie można umieszczać elementów imitujących przyciski np. „Zamów teraz”,
  • grafiki nie mogą zawierać nawiązań do zewnętrznych sklepów i witryn internetowych.

W kolejnym kroku dodajemy słowa kluczowe i słowa wykluczające:

Banerowa reklama graficzna Allegro Ads – słowa kluczowe i wykluczające

Przechodzimy do sekcji informującej o miejscu emisji:

Banerowa reklama graficzna Allegro Ads – miejsca emisji

Na samym końcu określamy budżet i daty emisji:

Banerowa reklama graficzna Allegro Ads – budżet i daty emisji

Nasza banerowa reklama graficzna jest gotowa!

Reklama graficzna na stronie głównej Allegro

Ostatnim typem reklamy graficznej jest reklama na stronie głównej Allegro. Na dzień 23.05.2022 reklama ta jest w wersji beta.

Występuje ona w sekcji z polecanymi ofertami u góry strony głównej Allegro:

Reklama graficzna na stronie głównej Allegro.pl
Tworzenie graficznej reklamy na stronie głównej Allegro:

Po wpisaniu nazwy kampanii i nazwy grupy reklam wybieramy interesujący nas typ reklamy – reklama na stronie głównej Allegro:

Tworzenie reklamy na stronie głównej Allegro

Uzupełniamy nazwę reklamy, treść reklamową pod bannerem i dodajemy adres URL, do którego ma kierować reklama (lista naszych ofert na Allegro). Wgrywamy dwa banery o rozmiarach 960×252 pikseli i 600×200 pikseli. Wybieramy kategorie, w których powinna pokazywać się reklama.

Tworzenie reklamy graficznej na stronie głównej Allegro – nazewnictwo, banery i kategorie

Miejsce emisji narzucone jest z góry:

Tworzenie reklamy graficznej na stronie głównej Allegro – miejsca emisji

Następnie przechodzimy do ustawień budżetowych i dat emisji:

Tworzenie reklamy graficznej na stronie głównej Allegro – budżet i daty emisji

Po wypełnieniu wszystkich pól klikamy w przycisk utworzenia kampanii.

Sieć reklamowa – Google Ads & serwisy partnerskie

Allegro Ads daje nam możliwość wyświetlania reklam naszych ofert sponsorowanych nie tylko w obrębie serwisu Allegro. Istnieje możliwość wyjścia „dalej” z naszymi ofertami, do miejsc takich jak placement reklam produktowych Google i serwisy partnerskie Allegro (Wirtualna Polska Holding S.A. – wp.pl, o2.pl i 40 innych branżowych stron). W sieci reklamowej nie mamy wpływu na pojedynczy koszt kliknięcia w reklamę. System sam dostosowuje koszt kliknięcia (CPC), aby maksymalizować zysk z inwestycji.

Przykładowa reklama sponsorowanej oferty Allegro w Google:


Reklama Allegro w Google Ads

Przykładowa reklama sponsorowanej oferty Allegro w serwisie partnerskim o2.pl:

Reklama Allegro w serwisie partnerskim o2.pl

Tworzenie oferty sponsorowanej Allegro w placementach Google i serwisach partnerskich:

Na samym początku wybieramy, jaką kampanię chcemy stworzyć, tj. oferty sponsorowane:

Tworzenie reklamy w Google Ads i serwisach partnerskich – wybór typu kampanii

Wpisujemy nazwę kampanii, grupy reklam i wybieramy, jakie oferty chcemy promować:

Tworzenie reklamy w Google Ads i serwisach partnerskich poprzez panel Allegro Ads – nazewnictwo i wybór ofert

W dalszej kolejności przechodzimy do wyboru miejsc emisji. Musimy pamiętać o odznaczeniu miejsc związanych z witryną Allegro. Zalecamy rozdzielanie sieci reklamowej na dwie odrębne kampanie – Google i Serwisy partnerskie.

Tworzenie reklamy w Google Ads i serwisach partnerskich poprzez panel Allegro Ads – miejsca emisji

Następnie określamy budżet i daty emisji:

Tworzenie reklamy w Google Ads i serwisach partnerskich poprzez panel Allegro Ads – budżet i daty emisji

Facebook Ads

Może wydawać się to zaskakujące, ale reklamy do ofert Allegro Ads mogą wyświetlać się również w serwisie Marka Zuckerberga, czyli na Facebooku. Połączenie Allegro + Facebook, działa na zasadzie remarketingu dynamicznego. Użytkownikowi Facebooka wyświetlane są produkty, które oglądał na Allegro lub produkty najbardziej do nich podobne (jeżeli system uzna, że zostaną kliknięte), ale finalnie nie dokonał zakupu na Allegro. Będą to tylko nasze oferty, które po kliknięciu przenoszą ponownie do witryny Allegro. Za reklamy wyświetlane na Facebooku jesteśmy rozliczani w modelu CPC, a system sam stara się osiągnąć jak największą liczbę kliknięć w reklamę. System Facebook samodzielnie wybiera umiejscowienie naszej reklamy.

Reklama Allegro na Facebooku

Tworzenie graficznej reklamy szablonowej w Allegro Ads:

Wybieramy interesujący nas typ reklamy – Facebook Ads

Tworzenie reklamy Allegro na Facebooku – wybór typu kampanii

Następnie nadajemy nazwę kampanii, grupie reklam i wybieramy oferty do reklamowania:

Tworzenie reklamy Allegro na Facebooku – nazewnictwo i wybór ofert

Na samym końcu określamy budżet, daty emisji i opcjonalnie – budżet całkowity.

Tworzenie reklamy Allegro na Facebooku – budżet i daty emisji

Tym sposobem nasza kampania wyświetlająca produkty na Facebooku została stworzona.

Analiza danych w Allegro Ads

Allegro daje nam dostęp do bardzo prostego panelu analitycznego, w którym możemy sprawdzić podstawowe informacje o wynikach naszych kampanii (kliknięcia, odsłony, CTR, CPC, koszt, itp.):

Panel analityczny Allegro Ads

Oprócz standardowych parametrów, możemy również sprawdzić zainteresowanie, czyli łączną liczbę ofert obserwowanych i dodanych do koszyka przez 7 kolejnych dni od kliknięcia w ofertę sponsorowaną, jak i sprzedane sztuki, czyli łączną liczbę sprzedanych ofert zliczoną przez 7 kolejnych dni od kliknięcia w ofertę sponsorowaną.

Dodatkowo mamy możliwość rozbicia wyników ze względu na miejsce emisji, co jest pomocne i polecane, jeżeli w kampaniach sponsorowanych używamy umiejscowień, które znajdują się poza serwisem Allegro:

Dostępne opcje rozbicia danych w panelu analitycznym Allegro Ads

Ads 4 Brands

Agencje partnerskie Allegro mają możliwość skorzystania z opcji „Ads 4 Brands”.

Ads 4 Brands jest to opcja skierowana do producentów/marek i sprzedawców współpracujących z nimi. Dzięki temu rozwiązaniu możemy utworzyć jedno główne konto, które posłuży nam do reklamowania sprzedawców marki.

Kampanie Ads 4 Brands zakładamy tak jak standardowe kampanie. Dodatkowo wybieramy ID sprzedawcy na Allegro, którego chcemy wspierać w danej kampanii. Konkretne oferty muszą być podpięte do konta przez obsługę techniczną Allegro.

Panel tworzenia kampanii Allegro 4 Brands

Dzięki Allegro 4 Brands możemy:

  • promować naszą markę bez konieczności prowadzenia bezpośredniej sprzedaży,
  • zarządzać kampaniami z poziomu jednego konta,
  • widzieć statystyki wielu sprzedających na jednym koncie,
  • wykorzystywać optymalnie budżety bez rywalizacji stawek.

Informacje dodatkowe – Allegro Ads

  • W początkowej fazie rekomendowane jest promowanie wszystkich dostępnych produktów.
  • Budżet dzienny nie jest ustalany „na sztywno” – maksymalna różnica między ustawieniami a realnie wydaną kwotą może wynosić 30%.
  • Narzucone z góry minimalne stawki CPC dla poszczególnych działów:
    • 10 gr. – elektronika, moda, uroda, sport i turystyka, kolekcje i sztuka, kultura i rozrywka.
    • 25 gr. – dom i ogród, supermarket, zdrowie, firma, ogłoszenia
  • Do łatwiejszego zarządzania ofertami z różnymi stawkami minimalnymi, rekomendowane jest umieszczanie ich w oddzielnych grupach reklam (Oferty CPC 10 gr., Oferty CPC 25 gr).
  • Dbając o dobry wynik jakości oferty możemy wyświetlać się nawet, gdy konkurencja używa większych stawek CPC. Na dobry wynik jakości reklamy składają się następujące elementy:
    • Tytuł oferty – powinien być dopasowany do wyszukiwań użytkowników.
    • Opis oferty – powinien być dokładny i spełniać wszystkie zasady porządkowe.
    • Parametry produktu – powinny być uzupełnione w opisie oferty.
    • Zdjęcia produktu – powinny być dobrej jakości, jak i spełniać bieżące wymogi. W celu zwiększenia oceny, rekomendowane jest dodanie co najmniej 3 zdjęć.
    • Różne opcje wysyłki – większa liczba opcji wysyłki, jak i szybkość wysyłki zwiększa jakość oferty.
    • Status zaufanego sprzedawcy – zwiększa jakość oferty.
    • Klikalność – najczęściej klikane oferty, to znak dla algorytmu, że jest to dobrze dopasowana do zapytania oferta.
    • Współczynnik konwersji.
    • Popularność krocząca z ostatnich 30 dni oferty.

Jeżeli jesteś zainteresowany rozpoczęciem działań reklamowych na Allegro, wypełnij brief, napisz maila lub zadzwoń! Zagrajmy w jednej drużynie!

Blog
  • 19 lutego 2024
    Czym jest WhatsApp Business i dlaczego warto przetestować to rozwiązanie?
    Ivan Prozorovschi
  • 5 lutego 2024
    Jakość reklamy w Google Ads – co to takiego?
    Gabriela Milewska
  • 30 października 2023
    Jak skutecznie zarządzać wykluczeniami w kampaniach reklamowych w Meta Ads?
    Olga Zboina
  • 16 października 2023
    Czym jest feed produktowy i jak go stworzyć?
    Martyna Cyboroń
  • 2 października 2023
    Kiedy mogę spodziewać się wyników kampanii reklamowej?
    Jakub Szymczuk
  • Świat bez ciasteczek – cookieless world nadchodzi. Opinie ekspertów
    Jan Raszyński
  • 18 września 2023
    Czego nie można reklamować w Google i na Facebooku?
    Gabriela Milewska
  • 4 września 2023
    Testy A/B – klucz do optymalizacji kampanii PPC
    Olga Zboina
  • 21 sierpnia 2023
    Analiza konkurencji SEM – jak ją przeprowadzić?
    Martyna Cyboroń
  • 7 sierpnia 2023
    Google Keyword Planner (Planer Słów Kluczowych Google) – jak z niego korzystać?
    Jakub Szymczuk
  • 24 lipca 2023
    ChatGPT: sprzymierzeniec czy wróg w kampaniach PPC?
    Jan Raszyński
  • 22 marca 2023
    API konwersji: jak działa i dlaczego poprawia efektywność działań marketingowych?
    Bartłomiej Giedyk
  • 9 marca 2023
    Przewodnik po kampaniach TikTok Ads
    Olga Zboina
  • 25 stycznia 2023
    Czy warto inwestować w Huawei Ads?
    Olga Zboina
  • 12 stycznia 2023
    Kampania Performance Max – poradnik
    Jakub Szymczuk
  • 28 września 2022
    Jak wypromować sklep internetowy?
    Adriana Koczoń
  • 14 września 2022
    Kampanie brandowe — dlaczego warto je robić?
    Olga Zboina
  • 3 sierpnia 2022
    Bing Ads – nisza, która może być szansą dla Twojego biznesu
    Jacek Wawryszczuk
  • 8 czerwca 2022
    Krótsza strona YouTube — YouTube Shorts wkracza do gry!
    Adriana Koczoń
  • 23 lutego 2022
    Świat bez 3rd party cookies, czyli jak rzeczywistość post-cookies wpłynie na reklamodawców?
    Bartłomiej Giedyk
  • 26 stycznia 2022
    Inteligentne określanie stawek w Google Ads, czyli Smart Bidding
    Marketing Match
  • 10 listopada 2021
    Instagram Reels – wszystko, co trzeba wiedzieć o Insta Rolkach
    Bartłomiej Giedyk
  • 14 lipca 2021
    Targetowanie w Facebook Ads – przykazania dobrego targetowania – poradnik
    Jan Raszyński
  • 9 czerwca 2021
    Google Analytics 4 – zło czy złoto? – pierwsze wrażenia ekspertów o nowej odsłonie Google Analytics
    Jan Raszyński
  • 28 kwietnia 2021
    Jak skutecznie zacząć pracę z Facebook Attribution?
    Bartłomiej Giedyk
  • 2 marca 2021
    Czym jest Pinterest i jak go używać w marketingu?
    Jan Raszyński
  • 25 stycznia 2021
    iOS 14 kontra Facebook Ads – co zmieni się w Twoich reklamach?
    Jan Raszyński
  • 22 maja 2020
    Kampania Discovery Ads w Google (nowość)
    Marketing Match
  • 7 lutego 2020
    Rozszerzenia reklam w Google Ads
    Jacek Wawryszczuk
  • 13 listopada 2019
    Czym jest Google Ads?
    Jacek Wawryszczuk
  • 29 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania promująca aplikacje
    Jacek Wawryszczuk
  • 28 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania Wideo
    Jacek Wawryszczuk
  • 27 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Smart Shopping (Inteligentna kampania produktowa)
    Jacek Wawryszczuk
  • 26 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania produktowa PLA (Product Listing Ads)
    Jacek Wawryszczuk
  • 25 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania Gmail
    Jacek Wawryszczuk
  • 24 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Sieć reklamowa GDN (Google Display Network) – Kampania standardowa
    Jacek Wawryszczuk
  • 23 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Sieć wyszukiwania
    Jacek Wawryszczuk
  • 22 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania SMART
    Jacek Wawryszczuk
  • 25 września 2019
    Ocena sprzedawcy – nowy sposób na zwiększenie efektywności kampanii Google Ads?
    Marketing Match
  • 9 września 2019
    9 sposobów na obniżenie kosztów w Google Ads
    Jacek Wawryszczuk
  • 3 września 2019
    Gallery Ads – Nowy format reklam w Google
    Marketing Match