Bartłomiej Giedyk

Head of Performance

Swoją przygodę z marketingiem online w obszarze SEM i SEO rozpocząłem w 2016 roku i kontynuuję ją do dziś, stale podnosząc swoje kwalifikacje. Jako manager SEM/SEO na co dzień koordynuję działania zespołu składającego się z sześciu specjalistów.

Dotychczas pracowałem przy rozwijaniu projektów głównie z branż: e-commerce, health&beauty, fashion i moto. W codziennej pracy stawiam na otwartą komunikację i serdeczność. Po pracy wybieram aktywny odpoczynek: pływanie bądź rowerowe wycieczki za miasto.

Zainteresowania: geocaching, mindfulness, podcasty, pływanie

Bartłomiej
Certyfikaty
  • Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania
  • Certyfikat Google Ads z reklamy wideo
  • Certyfikat Google Ads z reklamy aplikacji
  • Certyfikat Google Ads z sieci reklamowej
  • Certyfikat z reklamy produktowej
  • Kwalifikacja indywidualna Google Analytics

Powiązane wpisy na blogu

  • 23 lutego 2022
    Świat bez 3rd party cookies, czyli jak rzeczywistość post-cookies wpłynie na reklamodawców?
    Bartłomiej
    Bartłomiej Giedyk
  • 10 listopada 2021
    Instagram Reels – wszystko, co trzeba wiedzieć o Insta Rolkach
    Bartłomiej
    Bartłomiej Giedyk
  • 28 kwietnia 2021
    Jak skutecznie zacząć pracę z Facebook Attribution?
    Bartłomiej
    Bartłomiej Giedyk
  • 17 lutego 2021
    PageRank Google – jak ustalana była do niedawna wartość stron internetowych przez roboty Google?
    Bartłomiej
    Bartłomiej Giedyk
  • 10 stycznia 2021
    Nagłówki HTML – jak z nich korzystać?
    Bartłomiej
    Bartłomiej Giedyk
  • 6 listopada 2020
    Jak zadbać o SEO w kontekście Black Friday?
    Bartłomiej
    Bartłomiej Giedyk
Poznaj drużynę Marketing Match