Jan Raszyński

SEO / SEM Specialist

Zajmuję się digital marketingiem w obszarze SEO i SEM od 2019 roku. Działania w online marketingu bardzo pasują do mojego charakteru, ponieważ wymagają dyscypliny, stałego rozwoju umiejętności i wiedzy oraz dużej proaktywności.

Obsługuję kampanie reklamowe na platformach takich jak Google, Facebook czy Linkedin Ads. Prowadzę również kampanie SEO - zarówno on-site, jak i off-site. Po pracy gram w piłkę, a także oglądam granie w piłkę i żyję piłką, gdy w głośnikach leci Richie Hawtin, a ja wertuję Kissingera lub Huntingtona.

Zainteresowania: piłka nożna, muzyka elektroniczna, geopolityka

Jan
Certyfikaty
  • Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania
  • Certyfikat Google Ads z sieci reklamowej
  • Certyfikat Google Ads z reklamy wideo
  • Certyfikat z reklamy produktowej
  • Certyfikat Google Ads z reklamy aplikacji
  • Kwalifikacja indywidualna Google Analytics

Powiązane wpisy na blogu

  • 11 maja 2022
    Aktualizacja algorytmu Google ‘FRED’ – czyli jakość, jakość i jeszcze raz jakość
    Jan
    Jan Raszyński
  • 13 kwietnia 2022
    Mobilegeddon – armagedon czy straszak Google?
    Jan
    Jan Raszyński
  • 9 marca 2022
    Core Web Vitals – podstawowe wskaźniki internetowe, czy zmienią oblicze SEO? – Opinie ekspertów
    Jan
    Jan Raszyński
  • 1 września 2021
    Google update – aktualizacje algorytmu w zwierzęcym wydaniu
    Jan
    Jan Raszyński
  • 14 lipca 2021
    Targetowanie w Facebook Ads – przykazania dobrego targetowania – poradnik
    Jan
    Jan Raszyński
  • 9 czerwca 2021
    Google Analytics 4 – zło czy złoto? – pierwsze wrażenia ekspertów o nowej odsłonie Google Analytics
    Jan
    Jan Raszyński
  • 2 marca 2021
    Czym jest Pinterest i jak go używać w marketingu?
    Jan
    Jan Raszyński
  • 25 stycznia 2021
    iOS 14 kontra Facebook Ads – co zmieni się w Twoich reklamach?
    Jan
    Jan Raszyński
  • 1 października 2020
    Nowa funkcjonalność Linkbuildingowa w Ahrefsie – Link Opportunities
    Jan
    Jan Raszyński
  • 28 kwietnia 2020
    Wizytówka Google Moja Firma – jak promować firmę na rynku lokalnym?
    Jan
    Jan Raszyński
  • 26 sierpnia 2019
    Optymalizacja i pozycjonowanie – podstawowe narzędzia SEO
    Jan
    Jan Raszyński
Poznaj drużynę Marketing Match