Michał Padała
CEO & Co-founder michal.padala@marketingmatch.plMarketingiem, a w szczególności marketingiem online zainteresowałem się dzięki studiom na Wydziale Zarządzania UW. Moja droga zawodowa w tym kierunku rozpoczęła się w 2011 roku i pozwoliła mi na zdobycie doświadczenia zarówno agencyjnego, jak i w pracy po stronie klienta.
Możliwość zobaczenia tych dwóch stron medalu w połączeniu z coraz silniejszą chęcia pracy na własny rachunek oraz dużą dozą farta w postaci poznania odpowiednich ludzi na wspólników zaowocowała w 2015 roku powstaniem MM. Może trochę idealistycznie, ale wierzę, że stworzenie miejsca, gdzie ludzie chcą przychodzić do pracy, a klienci dostają uczciwe i jakościowe usługi jest również sposobem na długoterminowy biznesowy sukces.
Prywatnie, od dziecka pasjonuje się piłką nożną, widząc w tej grze metaforę życia. Nie stronię jednak od innych sportów, dobrej książki, muzyki, filmu, górskiej wycieczki, jedzenia, kawy, czy piwa. Nie cierpię za to surowych pomidorów oraz powszechnego obecnie przekonania, że każdy koniecznie musi mieć opinię na każdy temat.
Zainteresowania: Wszystkiego po trochu, ze szczególnym uwzględniem piłki nożnej. W myśl zasady, że trzeba wiedzieć coś o wszystkim i wszystko o czymś.