fbpx

Reklama na Gmail

Na czym polega reklama Gmail?

Sieć produktów Google oferuje wiele możliwości reklamy, w zależności od potrzeb oraz oczekiwań klienta. Jednym ze sposobów subtelnego i skutecznego dotarcia z komunikatem reklamowym są maile sponsorowane w ramach Gmail Sponsored Promotions. Obecnie z usługi pocztowej Gmail korzysta ponad miliard osób na świecie i na fali tej popularności gigant technologiczny wprowadził reklamy, które po zalogowaniu na konto pojawiają się jako dwie pierwsze pozycje w zakładkach Społeczności oraz Oferty.

Jakie są mocne strony Gmail Sponsored Promotions?

Jak przy większości produktów reklamowych Google, również reklama na Gmail oferuje szerokie i elastyczne możliwości związane z targetowaniem. Decydując się na taką kampanię reklamową, wizerunkową czy nawet informacyjną, klient ma możliwość określenia profilu odbiorcy z uwzględnieniem takich cech jak: lokalizacja, zainteresowania, wiek, płeć czy słowa kluczowe. Wysoka trafność oraz stopień dopasowania do zainteresowań i preferencji odbiorcy sprawia, że odpowiednio sformułowany przekaz ma bardzo duży potencjał w przykuwaniu uwagi adresata wiadomości.

Formaty i modele rozliczeń

Reklama Gmail ma postać sponsorowanych wiadomości w formie tekstowego teasera oznaczonego napisem Reklama, który po kliknięciu przenosi do graficznej wiadomości mailowej. Co ważne opłata za reklamę jest naliczana jedynie w momencie kliknięcia na teaser, dalsze przeglądanie wiadomości jest już darmowe. Sam wygląd wiadomości, w zależności od założeń kampanii, może przybierać różne formy, oferowane w ramach graficznych szablonów.

Marketing Match certyfikowanym
partnerem Google
  • Reklama w sieci wyszukiwania
    4 certyfikowanych specjalistów
  • Reklama w sieci reklamowej
    4 certyfikowanych specjalistów

Masz pytania dotyczące oferowanych przez nas usług? Skontaktuj się z nami!

Blog

Sprawdź najnowsze wpisy