Jacek Wawryszczuk

SEM Specialist

Pierwsze zetknięcie z szeroko pojętym marketingiem internetowym miałem około 2010 roku, gdy zleciłem stworzenie strony internetowej dotyczącej pasieki i oferty miodów. Treścią i pozycjonowaniem zajmowałem się sam, czerpiąc wiedzę z internetu. Z upływającym czasem podjąłem pierwsze próby dotarcia do miodowych fanów za pomocą płatnej reklamy w Google Ads. W tym samym czasie studiowałem zarządzanie ze specjalizacją Marketing Interaktywny na Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

Po kilku latach nadszedł czas na podjęcie męskiej decyzji o odstawieniu słodkiego miodowego biznesu na drugi tor i przekwalifikowanie się w stronę branży marketingu internetowego. Dzięki znajomościom z lat studenckich, miałem możliwość uczestniczenia w kursie performance marketingu (128 godzin warsztatów, 16 weekendowych zjazdów), który kończył się egzaminem, dyplomem z tytułem specjalisty. Zaraz po kursie rozpocząłem poszukiwanie pracy z branży marketingu internetowego. Od lutego 2019 roku jestem członkiem drużyny Marketing Match!

Zainteresowania: gry komputerowe, e-sport, muzyczne hity lat 90'

Jacek
Certyfikaty
  • Certyfikat Google Ads z reklamy w sieci wyszukiwania
  • Certyfikat Google Ads z sieci reklamowej
  • Certyfikat Google Ads z reklamy wideo
  • Certyfikat z reklamy produktowej
  • Certyfikat Google Ads z reklamy aplikacji
  • Kwalifikacja indywidualna Google Analytics

Powiązane wpisy na blogu

  • 12 sierpnia 2021
    Osierocone strony (orphaned pages): czym są i jak sobie z nimi radzić?
    Jacek
    Jacek Wawryszczuk
  • 31 marca 2021
    23 wtyczki SEO do Google Chrome, które ułatwiają specjalistom SEO życie
    Jacek
    Jacek Wawryszczuk
  • 3 lutego 2021
    Przyjazne Adresy URL – jak tworzyć linki zgodne ze sztuką SEO?
    Jacek
    Jacek Wawryszczuk
  • 7 lutego 2020
    Rozszerzenia reklam w Google Ads
    Jacek
    Jacek Wawryszczuk
  • 13 listopada 2019
    Czym jest Google Ads?
    Jacek
    Jacek Wawryszczuk
  • 29 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania promująca aplikacje
    Jacek
    Jacek Wawryszczuk
  • 28 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania Wideo
    Jacek
    Jacek Wawryszczuk
  • 27 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Inteligentna kampania produktowa (Smart Shopping)
    Jacek
    Jacek Wawryszczuk
  • 26 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Standardowa kampania produktowa PLA (Product Listing Ads)
    Jacek
    Jacek Wawryszczuk
  • 25 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Sieć reklamowa GDN (Google Display Network) – Kampania Gmail
    Jacek
    Jacek Wawryszczuk
  • 24 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Sieć reklamowa GDN (Google Display Network) – Kampania standardowa
    Jacek
    Jacek Wawryszczuk
  • 23 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Sieć wyszukiwania
    Jacek
    Jacek Wawryszczuk
  • 22 października 2019
    Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania SMART
    Jacek
    Jacek Wawryszczuk
  • 9 września 2019
    9 sposobów na obniżenie kosztów w Google Ads
    Jacek
    Jacek Wawryszczuk
Poznaj drużynę Marketing Match