Landing Page

Statyczny lub wordpress landing page

Strony docelowe tworzymy na szablonach statycznych lub w oparciu o wordpress, czyli w systemie zarządzania treścią. Ten drugi jest najczęściej wybierany, ze względu na dużą elastyczność oraz łatwość zarządzania treściami – sprawdza się nawet dla osób bez większego doświadczenia w prowadzeniu i administrowaniu takimi stronami. Duża popularność rozwiązań opartych o narzędzie wordpress landing page wynika również jego bezpieczeństwa, ponieważ jest regularnie aktualizowany oraz responsywności. To ważne w dobie coraz większego ruchu internetowego generowanego w kanałach mobile.

Oryginalna grafika

Szata graficzna to kluczowy element skutecznego landing page, dlatego musi być ona idealnie dostosowana do celów biznesowych i oczekiwań konsumentów, którzy tam trafiają. Decydując się na tworzenie langing page do wyboru pozostaje indywidualny projekt graficzny lub gotowy szablon z portfolio wordpress. Projektując stronę docelową zawsze dbamy o najwyższą jakość estetyczną, niezależnie od tego czy pracujemy nad projektem spójnym z identyfikacją wizualną marki czy oddzielną, realizującą konkretne założenia biznesowe przestrzenią komunikacyjną.

Responsywność

Landing page to format, dla którego responsywność jest szczególnie istotna. Celem takiej strony jest konwersja, czyli skuteczne, a co za tym idzie również szybkie skłonienie do podjęcia określonej decyzji – zakupu, zostawienia danych czy obejrzenie konkretnej treści. Dlatego dostosowanie do rozdzielczości ekranów urządzeń mobilnych jest kluczowe w efektywnym wdrożeniu strony docelowej. Szczególnie, że wg najnowszych danych coraz więcej osób korzysta z urządzeń mobile kosztem desktopa, a wśród użytkowników internetu silnie zauważalny jest trend multiscreeningu, czyli przeglądania treści na więcej, niż jednym urządzeniu.

Testy AB

Nasze strony docelowe optymalizujemy pod kątem konwersji, landing page nie może tylko dobrze wyglądać, ale musi być przede wszystkim skuteczny. W tym celu poddajemy go testom AB, mającym na celu sprawdzenie, które elementy UX na stronie są efektywniejsze i mają pozytywny wpływ na zachowanie odbiorców. Test AB polega na stworzeniu dwóch wariantów tego samego landing page, który różni się konkretnym elementem, a następnie ich porównaniu pod kątem większej skuteczności. Finalnym etapem jest optymalizacja landing page, czyli wdrożenie wszystkich zmian mających na celu zwiększenie konwersji.

Kampanie AdWords

Celem każdego landing page jest skłonienie użytkownika do określonego działania, dlatego jego efektywność można dodatkowo wzmocnić działaniami e-marketingowymi. Kampanie Google AdWords sprawdzają się doskonale w generowaniu oraz kierowaniu dodatkowego ruchu na konkretny landing page. To rozwiązanie nie tylko dla osób prowadzących sklepy internetowe i zajmujących się e-commerce, ale przyda się także przy promocji konkretnej usługi czy generowaniu leadów.

Masz pytania dotyczące oferowanych przez nas usług? Skontaktuj się z nami!

Blog

Sprawdź najnowsze wpisy