Analityka internetowa

W czym pomaga analityka internetowa?

Analityka internetowa powinna być integralną częścią prowadzenia jakichkolwiek działań reklamowych online. Bez poprawnego mierzenia zachowań użytkowników w serwisie niemożliwa jest wiarygodna ocena jakości pozyskiwanego ruchu, a co za tym idzie, niemożliwe jest podejmowanie właściwych decyzji biznesowych dotyczących inwestycji w poszczególne kanały marketingowe. Dzięki poprawnej konfiguracji narzędzi analitycznych, wśród których najpopularniejszym jest Google Analytics, możliwe jest ścisłe monitorowanie ogromnej ilości statystyk takich jak średni czas spędzany na stronie przez użytkowników, średnia liczba przeglądanych podstron, liczba i wartość dokonywanych transakcji, liczba wypełnionych formularzy, czy też inne niestandardowe metryki (np. % przescrollowanej treści na danej podstronie).

Rola agencji w obszarze analityki

Jako agencja SEM przykładamy dużą wagę do tego, aby nasi klienci czerpali pełną wiedzę z prowadzonych działań marketingowych. Dlatego zawsze w ramach naszych działań pomagamy poprawnie skonfigurować narzędzia Google Analytics i Google Tag Manager, dbamy o kompletność zbieranych danych, a także stale je analizujemy, aby dostarczać klientom wartościowych wniosków i rekomendacji niezbędnych do prowadzenia efektywnego marketingu online. Dodatkowo zawsze służymy wsparciem szkoleniowym w zakresie korzystania z Google Analytics – zależy nam, aby nasi klienci coraz lepiej rozumieli swój biznes online, co zazwyczaj owocuje długoterminową współpracą.

Marketing Match certyfikowanym
partnerem Google
  • Reklama w sieci wyszukiwania
    2 certyfikowanych specjalistów
  • Reklama w sieci reklamowej
    4 certyfikowanych specjalistów
  • Reklama produktowa
    4 certyfikowanych specjalistów

Masz pytania dotyczące oferowanych przez nas usług? Skontaktuj się z nami!

Blog

Sprawdź najnowsze wpisy

Google Chrome z mechanizmem blokady zasobożernych reklam

Zwiększenie wydajności, przyśpieszenie i poprawa komfortu użytkowania to kierunek w którym dąży się obecnie w każdym aspekcie. Ma to miejsce także w sieci reklamowej. Agresywne, ciężkie banery reklamowe stoją w opozycji do tego podejścia, dlatego w Google Chrome powstał mechanizm, który ma ukrócić wydajnościową samowolę. Jakie zmiany są zapowiadane? Kiedy wejdą w życie? Dowiesz się[…]

Kampania Discovery Ads w Google (nowość)

Personalizacja to kierunek, w którym Google sukcesywnie podąża wraz z kolejnymi zmianami. Nowości w ofercie reklamowej potwierdzają ten trend. Wraz z Gallery Ads, o którym już pisaliśmy, pojawiła się inna nowinka – Kampanie Discovery. Dlaczego są warte uwagi i co powinniśmy o nich wiedzieć?  Na początku był „Feed” i Google zobaczyło, że to było dobre…[…]

Wizytówka Google Moja Firma – jak promować firmę na rynku lokalnym?

Jeden z najbardziej znanych cytatów dotyczących branży marketingowej brzmi: „Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do pięknej dziewczyny po ciemku, nikt poza nami nie wie, co robimy”. W tej krótkiej, ale bardzo syntetycznej myśli Stuarta Hendersona mieści się obraz tego, czym dokładnie jest wizytówka w Google Moja Firma. Google Moja Firma, czyli czym[…]