Analityka internetowa

W czym pomaga analityka internetowa?

Analityka internetowa powinna być integralną częścią prowadzenia jakichkolwiek działań reklamowych online. Bez poprawnego mierzenia zachowań użytkowników w serwisie niemożliwa jest wiarygodna ocena jakości pozyskiwanego ruchu, a co za tym idzie, niemożliwe jest podejmowanie właściwych decyzji biznesowych dotyczących inwestycji w poszczególne kanały marketingowe. Dzięki poprawnej konfiguracji narzędzi analitycznych, wśród których najpopularniejszym jest Google Analytics, możliwe jest ścisłe monitorowanie ogromnej ilości statystyk takich jak średni czas spędzany na stronie przez użytkowników, średnia liczba przeglądanych podstron, liczba i wartość dokonywanych transakcji, liczba wypełnionych formularzy, czy też inne niestandardowe metryki (np. % przescrollowanej treści na danej podstronie).

Rola agencji w obszarze analityki

Jako agencja SEM przykładamy dużą wagę do tego, aby nasi klienci czerpali pełną wiedzę z prowadzonych działań marketingowych. Dlatego zawsze w ramach naszych działań pomagamy poprawnie skonfigurować narzędzia Google Analytics i Google Tag Manager, dbamy o kompletność zbieranych danych, a także stale je analizujemy, aby dostarczać klientom wartościowych wniosków i rekomendacji niezbędnych do prowadzenia efektywnego marketingu online. Dodatkowo zawsze służymy wsparciem szkoleniowym w zakresie korzystania z Google Analytics – zależy nam, aby nasi klienci coraz lepiej rozumieli swój biznes online, co zazwyczaj owocuje długoterminową współpracą.

Marketing Match certyfikowanym
partnerem Google
  • Reklama w sieci wyszukiwania
    8 certyfikowanych specjalistów
  • Reklama w sieci reklamowej
    7 certyfikowanych specjalistów
  • Reklama produktowa
    4 certyfikowanych specjalistów

Masz pytania dotyczące oferowanych przez nas usług? Skontaktuj się z nami!

Blog

Sprawdź najnowsze wpisy

Jak zadbać o SEO w kontekście Black Friday?

Okres jesienny przyzwyczaił nas do świetnych okazji zakupowych. Jednymi z najpopularniejszych i zdecydowanie najhuczniejszych z nich są Black Friday oraz Cyber Monday, które od paru lat są chętnie obchodzone również w Polsce. Przygotowania do promocji i widoczności oferty swojego sklepu internetowego z okazji Black Friday i Cyber Monday warto zacząć jak najwcześniej. Sprawdź, jak mądrze[…]

Nowa funkcjonalność Linkbuildingowa w Ahrefsie – Link Opportunities

W ostatnim czasie niezastąpiony Ahrefs (o którym więcej znajdziesz tutaj) wypuścił zestaw narzędzi dedykowanych do optymalizacji serwisów internetowych pod kątem SEO Ahrefs Webmaster Tools. W podstawowy zakres funkcji tych narzędzi wchodzi monitoring serwisu, skanowanie backlinków oraz poszukiwanie nowych fraz kluczowych, przydatnych dla naszej witryny. Ahrefs Webmaster Tools Ahrefs reklamuje swój zestaw narzędzi jako uzupełnienie dla[…]

Google Chrome z mechanizmem blokady zasobożernych reklam

Zwiększenie wydajności, przyśpieszenie i poprawa komfortu użytkowania to kierunek w którym dąży się obecnie w każdym aspekcie. Ma to miejsce także w sieci reklamowej. Agresywne, ciężkie banery reklamowe stoją w opozycji do tego podejścia, dlatego w Google Chrome powstał mechanizm, który ma ukrócić wydajnościową samowolę. Jakie zmiany są zapowiadane? Kiedy wejdą w życie? Dowiesz się[…]