fbpx

Analityka internetowa

W czym pomaga analityka internetowa?

Analityka internetowa powinna być integralną częścią prowadzenia jakichkolwiek działań reklamowych online. Bez poprawnego mierzenia zachowań użytkowników w serwisie niemożliwa jest wiarygodna ocena jakości pozyskiwanego ruchu, a co za tym idzie, niemożliwe jest podejmowanie właściwych decyzji biznesowych dotyczących inwestycji w poszczególne kanały marketingowe. Dzięki poprawnej konfiguracji narzędzi analitycznych, wśród których najpopularniejszym jest Google Analytics, możliwe jest ścisłe monitorowanie ogromnej ilości statystyk takich jak średni czas spędzany na stronie przez użytkowników, średnia liczba przeglądanych podstron, liczba i wartość dokonywanych transakcji, liczba wypełnionych formularzy, czy też inne niestandardowe metryki (np. % przescrollowanej treści na danej podstronie).

Rola agencji w obszarze analityki

Jako agencja SEM przykładamy dużą wagę do tego, aby nasi klienci czerpali pełną wiedzę z prowadzonych działań marketingowych. Dlatego zawsze w ramach naszych działań pomagamy poprawnie skonfigurować narzędzia Google Analytics i Google Tag Manager, dbamy o kompletność zbieranych danych, a także stale je analizujemy, aby dostarczać klientom wartościowych wniosków i rekomendacji niezbędnych do prowadzenia efektywnego marketingu online. Dodatkowo zawsze służymy wsparciem szkoleniowym w zakresie korzystania z Google Analytics – zależy nam, aby nasi klienci coraz lepiej rozumieli swój biznes online, co zazwyczaj owocuje długoterminową współpracą.

Marketing Match certyfikowanym
partnerem Google
  • Reklama w sieci wyszukiwania
    4 certyfikowanych specjalistów
  • Reklama w sieci reklamowej
    4 certyfikowanych specjalistów

Masz pytania dotyczące oferowanych przez nas usług? Skontaktuj się z nami!

Blog

Sprawdź najnowsze wpisy

Czym jest Google Ads?

Czym jest Google Ads? Google Ads jest systemem reklamowym umożliwiającym reklamodawcy dotarcie z przekazem reklamowym poprzez kanały, które są własnością firmy Google, (sieć wyszukiwania Google, sieć reklamowa Google, YouTube), do użytkowników Internetu będących w grupie docelowej reklamodawcy. W kanałach tych możemy skorzystać z następujących typów kampanii reklamowych, w zależności od miejsca wyświetlania naszych reklam: kampanie[…]

Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania promująca aplikacje

Czym jest kampania promująca aplikacje? Kampania promująca aplikacje pozwala nam dotrzeć do użytkowników mobilnych, którym chcemy zaprezentować naszą aplikację. Reklamę możemy wyświetlać w usługach Google, takich jak Google Play, w witrynie YouTube, w sieci reklamowej Google, AdMob, na stronach partnerów w sieci wyszukiwania oraz na stronach innych wydawców, na których możemy zobaczyć wyświetlające się reklamy[…]

Jak stworzyć pierwszą kampanię w Google Ads? – Kampania Wideo

Czym jest kampania wideo? Kampania wideo posiada reklamy w formie wideo (krótszego lub dłuższego), które wyświetlają się w serwisie YouTube, aplikacji i witrynach partnerów (In-Stream, wideo Discovery). Istnieje też możliwość wybrania typu reklam, które będą wyświetlać się tylko na urządzeniach mobilnych, w aplikacjach i serwisach partnerów, lecz nie będą dostępne w serwisie YouTube – są[…]