fbpx

Analityka internetowa

W czym pomaga analityka internetowa?

Analityka internetowa powinna być integralną częścią prowadzenia jakichkolwiek działań reklamowych online. Bez poprawnego mierzenia zachowań użytkowników w serwisie niemożliwa jest wiarygodna ocena jakości pozyskiwanego ruchu, a co za tym idzie, niemożliwe jest podejmowanie właściwych decyzji biznesowych dotyczących inwestycji w poszczególne kanały marketingowe. Dzięki poprawnej konfiguracji narzędzi analitycznych, wśród których najpopularniejszym jest Google Analytics, możliwe jest ścisłe monitorowanie ogromnej ilości statystyk takich jak średni czas spędzany na stronie przez użytkowników, średnia liczba przeglądanych podstron, liczba i wartość dokonywanych transakcji, liczba wypełnionych formularzy, czy też inne niestandardowe metryki (np. % przescrollowanej treści na danej podstronie).

Rola agencji w obszarze analityki

Jako agencja SEM przykładamy dużą wagę do tego, aby nasi klienci czerpali pełną wiedzę z prowadzonych działań marketingowych. Dlatego zawsze w ramach naszych działań pomagamy poprawnie skonfigurować narzędzia Google Analytics i Google Tag Manager, dbamy o kompletność zbieranych danych, a także stale je analizujemy, aby dostarczać klientom wartościowych wniosków i rekomendacji niezbędnych do prowadzenia efektywnego marketingu online. Dodatkowo zawsze służymy wsparciem szkoleniowym w zakresie korzystania z Google Analytics – zależy nam, aby nasi klienci coraz lepiej rozumieli swój biznes online, co zazwyczaj owocuje długoterminową współpracą.

Marketing Match certyfikowanym
partnerem Google
  • Reklama w sieci wyszukiwania
    4 certyfikowanych specjalistów
  • Reklama w sieci reklamowej
    4 certyfikowanych specjalistów

Masz pytania dotyczące oferowanych przez nas usług? Skontaktuj się z nami!

Blog

Sprawdź najnowsze wpisy

9 sposobów na obniżenie kosztów w Google Ads

Google Ads – Sposoby na obniżenie kosztów w kampaniach Google Ads Podczas prowadzenia działań w ekosystemie Google Ads nastawieni jesteśmy na wykonanie przez użytkowników Internetu ustalonych przez nas czynności powodujących konwersje, których pozyskanie przybliża nas do osiągnięcia założonego celu, jakim może być np. określona miesięczna sprzedaż, ilość pozyskanych e-maili, czy też wielkość ruchu na stronie.[…]

Gallery Ads – Nowy format reklam w Google

Skuteczność reklam graficznych w Google Ads zależy – jak zazwyczaj – od wielu czynników. Google jednak postanowiło przebadać temat dokładniej, tworząc nowy format „Gallery Ads”, a testerami staną się sami użytkownicy. Czym się charakteryzuje, w jakich przypadkach najlepiej go wykorzystać i co nowego nas będzie czekało w panelu? Sprawdźmy to. ; ) Gallery Ads –[…]

Optymalizacja i pozycjonowanie – podstawowe narzędzia SEO

Proces optymalizacji serwisu pod kątem SEO jest czasochłonny i wymagający. Aby przeprowadzić go w jak najbardziej bezpieczny i efektywny dla serwisu sposób, potrzebne są do tego stosowne narzędzia SEO. W końcu nawet Michał Anioł nie namalowałby sklepienia Kaplicy Sykstyńskiej, będąc wyposażonym tylko w jeden pędzel i marnej jakości farby 😊. Podstawowe narzędzia dla specjalisty SEO[…]