Analityka internetowa

W czym pomaga analityka internetowa?

Analityka internetowa powinna być integralną częścią prowadzenia jakichkolwiek działań reklamowych online. Bez poprawnego mierzenia zachowań użytkowników w serwisie niemożliwa jest wiarygodna ocena jakości pozyskiwanego ruchu, a co za tym idzie, niemożliwe jest podejmowanie właściwych decyzji biznesowych dotyczących inwestycji w poszczególne kanały marketingowe. Dzięki poprawnej konfiguracji narzędzi analitycznych, wśród których najpopularniejszym jest Google Analytics, możliwe jest ścisłe monitorowanie ogromnej ilości statystyk takich jak średni czas spędzany na stronie przez użytkowników, średnia liczba przeglądanych podstron, liczba i wartość dokonywanych transakcji, liczba wypełnionych formularzy, czy też inne niestandardowe metryki (np. % przescrollowanej treści na danej podstronie).

Rola agencji w obszarze analityki

Jako agencja SEM przykładamy dużą wagę do tego, aby nasi klienci czerpali pełną wiedzę z prowadzonych działań marketingowych. Dlatego zawsze w ramach naszych działań pomagamy poprawnie skonfigurować narzędzia Google Analytics i Google Tag Manager, dbamy o kompletność zbieranych danych, a także stale je analizujemy, aby dostarczać klientom wartościowych wniosków i rekomendacji niezbędnych do prowadzenia efektywnego marketingu online. Dodatkowo zawsze służymy wsparciem szkoleniowym w zakresie korzystania z Google Analytics – zależy nam, aby nasi klienci coraz lepiej rozumieli swój biznes online, co zazwyczaj owocuje długoterminową współpracą.

Marketing Match certyfikowanym
partnerem Google
  • Reklama w sieci wyszukiwania
    7 certyfikowanych specjalistów
  • Reklama w sieci reklamowej
    8 certyfikowanych specjalistów
  • Reklama produktowa
    6 certyfikowanych specjalistów

Masz pytania dotyczące oferowanych przez nas usług? Skontaktuj się z nami!

    Blog

    Sprawdź najnowsze wpisy

    Nagłówki HTML – jak z nich korzystać?

    Spis treści: Czym są nagłówki HTML? Nagłówki HTML to graficznie wyróżnione fragmenty tekstu, służące do podkreślenia jego poszczególnych składowych, a także podziału tekstu za pomocą tytułów i śródtytułów, co pozwala na jego uporządkowanie i ustrukturyzowanie. Na stronach internetowych możemy wykorzystywać sześć rodzajów nagłówków, zaczynając od najważniejszego nagłówka H1, poprzez nagłówki niższego rzędu H2, H3, H4,[…]

    5 kroków do zbudowania partnerskiej relacji z Klientem

    Account executive – to osoba zatrudniona na tym stanowisku na co dzień reprezentuje agencję w kontaktach z klientem. Jednym z jego zadań jest przekazywanie informacji pomiędzy nim a specjalistami przydzielonymi do pracy nad danym projektem. Innym – budowanie partnerskiej relacji z klientem.  Jak efektywnie realizować założenia kampanii i tworzyć długodystansowe relacje biznesowe, a przy tym[…]

    Jak zadbać o SEO w kontekście Black Friday?

    Okres jesienny przyzwyczaił nas do świetnych okazji zakupowych. Jednymi z najpopularniejszych i zdecydowanie najhuczniejszych z nich są Black Friday oraz Cyber Monday, które od paru lat są chętnie obchodzone również w Polsce. Przygotowania do promocji i widoczności oferty swojego sklepu internetowego z okazji Black Friday i Cyber Monday warto zacząć jak najwcześniej. Sprawdź, jak mądrze[…]